عصر خودرو

«هواوی» پیش بینی درامد خود را کاهش داد

عصر بازار- رییس و بنیانگذار شرکت بزرگ مخابراتی هوآوی چین اعلام کرد که درآمد این شرکت برای دو سال آینده حدود ۳۰ میلیارد دلار کمتر از میزان پیش بینی شده قبلی خواهد بود.

«هواوی» پیش بینی درامد خود را کاهش داد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، "رن جینگ فای" روز سه شنبه در یک نشست کارشناسی که رسانه های چین آن را منعکس کرده اند با اشاره به اینکه شرکتش در دو سال آینده ظرفیت تولید خود را کاهش خواهد داد گفت که انتظار دارد درآمد سالیانه حاصل از فروش محصولات این شرکت در سال های 2019 و 2020 حدود 100 میلیارد دلار باشد.
    وی با اشاره به اینکه این شرکت در طول سال های اخیر توانسته است با ایجاد زنجیره های همکاری با 170 کشور به 3 میلیارد نفر خدمات بدهد گفت: همین مساله نشان می دهد که اتهامات آمریکا علیه این شرکت بی اساس است و هواوی یک شرکت مخابراتی بسیار امن محسوب می شود.
    او با ضد و نقیض خواندن اظهارات مقام های آمریکایی تاکید کرد که آنها می گویند ما ایمنی نداریم و خطرناک هستیم و اتهامات مختلفی می زنند در صورتی که شرکت هواوی چین هیچ در مخفی برای دور زدن دیگران ندارد.
    بنیانگذار هواوی تصریح کرد ما دارای توافقات بسیار محکمی با کشورها هستیم و با آنها همکاری می کنیم تجهیزات و سامانه های هواوی بسیار امن است و کشورها از این بابت نگرانی ندارند.
    زن مساله امنیت شبکه و امنیت سایبری را مورد توجه قرار داد و گفت که اینها موضوعاتی است که باید به طور جداگانه روی آنها بحث و بررسی شود و نباید به این دلایل شرکت ها را مورد تبعیض قرار داد.
    رییس این شرکت مخابراتی چین گفت که دنیا با شبکه به یکدیگر مرتبط شده است نزدیک به 6 میلیارد و 500 میلیون نفر در سراسر جهان با شبکه مرتبط هستند نباید دست به اقداماتی زد که آنها از این خدمات محروم شوند.
    بنیانگذار هواوی شرکت خود را دارای ایمنی بالا و از ستون های مخابراتی و ارتباطی دنیا دانست که نسبت به اقدامات خود مسئولیت دارد و با اقتدار به فعالیت هایش ادامه خواهد داد.
    این اظهارات در شرایطی مطرح می شود که دولت آمریکا می گوید این شرکت چینی را در فهرست سیاه قرار داده است و تلاش می کند تا آن را از بازار آمریکا و اروپا خارج کند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو