عصر خودرو

معاون وزیر صنعت خبر داد؛

افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ سال به ۵ سال

عصر بازار- معاون امور صنایع وزارت صنعت از اصلاح ماده ۱۶۷ قانون مالیات‌های مستقیم و افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ به ۵ سال خبر داد و گفت: همه ما وظیفه داریم با تمام توان زمینه اجرای فرمان مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید را فراهم نماییم.

افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ سال به ۵ سال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، فرشاد مقیمی، در جلسه کمیته رفع موانع تولید استان که در شهرستان رودسر برگزارشد، اظهار کرد: افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از 3 سال به 5 سال از مصوبات سران سه قوه بوده و در راستای حمایت از بنگاه‌های تولیدی و ارتقاء تولید و اشتغال صورت گرفته است.

    به گفته وی؛ واحد‌های تولیدی در صورت ارتقاء وضعیت تولید و تایید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می‌توانند نسبت به افزایش زمان تقسیط مالیات مطابق مصوبه اخیر سران سه قوه اقدام کنند.

    معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تاکید بر این موضوع که مدیران دستگاه‌های مربوطه، راهکار‌های پیشنهادی را درجلسات کمیته رفع موانع تولید ارائه نمایند، گفت: وزارت کشور به تمامی استان‌ها ابلاغ کرد موضوع رونق تولید باید در اولویت کار‌ها قرار گیرد و فقط به صدور مصوبات اکتفا نشود، بلکه باید جلسه پیگیری و اجرای مصوبات نیز به طور مستمر برگزار شود و کار‌ها رو به جلو برود.

    مقیمی تاکید کرد: دستگاه‌هایی که به رونق تولید کمک می‌کنند، باید حتما مورد تشویق قرار گیرند و آن عده‌ای هم که در این شرایط انگیزه‌ای برای کمک ندارند نیز باید از نوع خودشان تشویق شوند.

    معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تسهیل موانع پیش رروی تولید خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم با تمام توان زمینه اجرای فرمان مقام معظم رهبری را فراهم نماییم.

    مقیمی تاکید کرد: برگزاری جلسات کنترل، نظارت و پایش از تصمیم گیری‌های جلسات کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان و استان یکی از مهم‌ترین اقدامات در هر استان است.

    وی اظهار کرد: آن چه که دولت و قانون به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در وزارت صمت تفویض کرده، عینا به ستاد استان‌ها واگذار شده و ابلاغ استاندار همان قابلیت اجرا را در شهرستان و استان دارد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو