عصر خودرو

پاداش شرکت مینو به شرکت ها پرداخت شده است

عصر بازار- شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان، گروه صنعتی مینو در پی درج خبری با عنوان « پاداش پانصد میلیون تومانی هیأت مدیره یک شرکت بورسی» توضیحاتی ارائه کرد.

پاداش شرکت مینو به شرکت ها پرداخت شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، روابط عمومی شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان (گروه صنعتی مینو) در پی درج خبری با عنوان « پاداش پانصد میلیون تومانی هیأت مدیره یک شرکت بورسی» توضیحاتی ارسال کرد.

    در این توضیحات آمده است، پیرو انتشار خبری با عنوان «پاداش پانصد میلیون تومانی هیأت مدیره یک شرکت بورسی» در صفحه بورس گروه اقتصادی آن خبرگزاری و انتشار آن در کانال‌های خبرگزاری فارس در فضای مجازی، مستدعی است مطابق قانون مطبوعات جوابیه این شرکت منتشر شود.

    همان طور که در متن خبر نیز به آن اشاره شده است، هیچ‌یک از اعضای هیأت مدیره شرکت صنعتی مینو حقیقی نیستند، بلکه همگی اعضاء «حقوقی» می‌باشند و بنابراین سود مصوب طبق قانون تجارت نه به اشخاص حقیقی، بلکه به شرکت‌های حقوقی عضو هیأت مدیره پرداخت خواهد شد و شرکت‌های مذکور نیز سود اختصاص یافته را مطابق تصمیم هیأت مدیره اختصاص خواهند داد و قطعاً به اشخاص حقیقی ذکر شده در خبر منتشره آن خبرگزاری پرداخت نخواهد شد.

    برچسب ها