عصر خودرو

استاندار هرمزگان:

ساخت سکوهای گازی در ایزایکو نتیجه اعتماد به متخصصان داخلی است

عصر بازار- استاندار هرمزگان عنوان کرد: ساخت سکوهای میدان گازی پارس جنوبی از اقدامات بزرگی است که متخصصان توانمند کشورمان، دانش آن را به دست آورده اند و امروز سومین سکوی ساخته‌شده در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل در بندرعباس بارگیری شد.

ساخت سکوهای گازی در ایزایکو نتیجه اعتماد به متخصصان داخلی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، فریدون همتی در حاشیه بارگیری سومین سکوی فاز 14 پارس جنوبی در مجتمع ایزوایکو، اظهار کرد: این سکوی گازی با اعتباری بالغ بر 150 میلیون دلار ساخته شده که احداث آن در داخل از خروج 60 درصد ارز مورد نیاز آن از کشور جلوگیری کرد.

    استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با نصب این سکو در فاز 14 میدان گازی پارس جنوبی 500 میلیون فوت مکعب به ظرفیت تولید این میدان اضافه می‌شود.

    وی اضافه کرد: خوشبختانه علاوه بر توانمندی ساخت، امکانات حمل و نقل و بارگیری سکوهای پارس جنوبی نیز در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایجاد شده است.

    استاندار هرمزگان تصریح کرد: متخصصان داخلی کشورمان با تعهد انقلابی اقدام مهم ساخت سکوهای گازی را در بندرعباس با دانش و فناوری پیشرفته انجام می‌دهند که نشان دهنده توانمندی بسیار خوب نیروهای کشورمان است.

    همتی خاطرنشان کرد: در سایه خودباوری، تعهد و کار بسیجی و جهادی متخصصان کشورمان تاکنون گام‌های بزرگی برداشته ایم و در آینده نیز این مسیر تداوم خواهد یافت.

    برچسب ها