عصر خودرو

دبیر علمی چهل و یکمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران عنوان کرد:

معرفی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی

عصر بازار- دبیر علمی چهل و یکمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران که با عنوان "تامین مالی از بازار سرمایه" در روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، در این گزارش ویدئویی اهداف انجمن از برگزاری این همایش و محورهای اصلی همایش را برای اطلاع اعضاء و دیگر علاقه‌مندان تبیین کرد.

معرفی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، محمدمهدی مومن‌زاده، عضو انجمن حسابداران خبره ایران و دبیر علمی چهل و یکمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران در قالب یک گزارش ویدئویی به تبیین اهداف انجمن از برگزاری این همایش و نیز اعلام محورهای اصلی همایش پرداخت. این توضیحات در قالب یک گزارش ویدئویی هشت دقیقه‌ای از طریق کانال رسمی انجمن حسابداران خبره ایران در آپارات منتشر شده است. اعضای گرانمایه انجمن و دیگر علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این ویدئو به کانال رسمی انجمن حسابداران خبره ایران در آپارات (این پیوند) مراجعه یا بر روی تصویر فوق کلیک کنند.

    مطابق تصمیمات شورای عالی و کارگروه همایش، چهل و یکمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران با عنوان "تامین مالی از بازار سرمایه"، در روز چهارشنبه، 29 خرداد 1398، در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به صفحه همایش بر روی وبگاه انجمن (iica.ir/41th) مراجعه فرمایند.

    برچسب ها