عصر خودرو

با انتشار اطلاعیه ای در کدال؛

سهامداران "خاذین" به دو مجمع دعوت شدند

عصر بازار- شرکت‌ سایپا آذین سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ و همچنین تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه دعوت کرد.

سهامداران "خاذین" به دو مجمع دعوت شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، سهامداران شرکت سایپا آذین جهت تصمیم گیری در خصوص استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 29 اسفند 1397، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره به مجمع دعوت شدند.

    سهامداران "خاذین" می‌توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 9:30 روز سه شنبه، چهارم تیر ماه سال جاری در محل کیلومتر 9 جاده مخصوص کرج شرکت پارس خودرو سالن رمضان برگزار می‌شود، گرد هم آیند.

    همچنین مجمع عمومی فوق العاده این شرکت جهت تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه در ساعت 11:30 همان روز برگزار می‌شود.

    یادآوری می‌شود، افزایش سرمایه 100 درصدی شرکت سایپا آذین از مبلغ یک هزار و 322 میلیارد و 849 میلیون و 423 هزار ریال به مبلغ 2 هزار و 645 میلیارد و 692 میایون و 846 هزار ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شده بود. این افزایش سرمایه به منظور تامین سرمایه در گردش خواهد بود.

    برچسب ها