عصر خودرو

ادامه روند افزایش سودآوری در «شسینا»

عصر بازار- شرکت صنایع شیمیایی سینا در صورت های مالی ۱۲ماهه خود حکایت از رشد سود انباشته در پایان دوره دارد که در این دوره نسبت به سال گذشته رشد ۵۵۵درصدی را تجربه کرده است.

ادامه روند افزایش سودآوری در «شسینا»
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع شیمیایی سینا در اطلاعات و صورت های مالی 12ماهه منتهی به 29اسفند1397، با سرمایه 30میلیارد و 713میلیون ریالی سود هرسهم را 3هزار و 439ریال اعلام کرده است.

    این شرکت در این مدت نسبت به عملکرد سال گذشته توانسته از زیان خارج و به سود مطلوبی دست یابد.

    «شسینا» در گزارش خود سود عملیاتی را 99میلیارد ریال اعلام کرد که در سال گذشته زیان عملیاتی 11میلیارد ریال بوده است. همچنین سود خالص این شرکت 105میلیارد ریال است که در سال گذشته زیان سه میلیارد و 657میلیون ریال بود.

    این شرکت از رشد 555درصدی سود انباشته در پایان دوره خبر داد و رقم این دوره را 124میلیارد ریال منتشر کرد.

    در اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت در بخش تولید و فروش محصولات می توان به  افزایش تولید و فروش، بهبود فرآیند تولید و اصلاح تکنولوژی تولید  و رشد فروش هگزامین و پارافرمالدیید صادراتی اشاره کرد.

    «شسینا» در برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه برای دوره مالی 12ماهه منتهی به 29اسفند1398 دارد اعلام کرد: با توجه به رقابتی بودن محصولات نرخ فروش در این دوره بستگی به قیمت خرید مواد اولیه از شرکت های پتروشیمی را دارد. همچنین با توجه به تغییرات نرخ ارز نرخ خرید مواد اولیه ناشی از تغییرات مذکور است.

    علاوه بر این طبق توافق به عمل آمده بدهی 100میلیارد ریالی به شرکت پتروشیمی شیراز طی 48 قسط سه میلیارد و 352میلیون ریالی پرداخت خواهد شد و با توجه به رفع این مورد موانع اخذ تسهیلات برطرف خواهد شد.

    برچسب ها