عصر خودرو

یک مقام مسئول در سازمان راهداری خبر داد؛

بارگیری کالاهای اساسی مانده در بندر امام تا پایان خرداد

عصر بازار- مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بکارگیری از ظرفیت بخش خصوصی، عمده کالاهای اساسی موجود در بندر امام (ره) پایان خردادماه بارگیری خواهند شد.

بارگیری کالاهای اساسی مانده در بندر امام تا پایان خرداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، غلامحسین دغاغله اظهار داشت: طبق دستور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و با توجه به وجود کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره) همچنین همزمانی برداشت گندم و چغندر قند در استان خوزستان، با برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در بندر، مقرر شد از توان دیگر استان‌ها برای حمل بار استفاده شود.

    دغاغله بیان کرد: تاکنون یک میلیون و 160 هزار تن گندم از سطح مزارع استان برداشت شده که از این میزان 420 هزار تن آن به سایر نقاط کشور حمل شده است.

    وی بیان کرد: 100 هزار تن از چغندر برداشت شده نیز حمل و به استان‌های مقصد همچون همدان، کرمانشاه و قزوین ارسال شد.

    مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تصریح کرد: برای کالاهای اساسی نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد از توان و ظرفیت دیگر استان‌ها استفاده شود و در این راستا فراخوان داده شده است.

    خروج روزانه 3 هزار کامیون از بندر امام خمینی (ره)

    دغاغله ادامه داد: روزانه به صورت میانگین 3 هزار کامیون کار خروج کالا از بندر امام خمینی (ره) را انجام می‌دهند که از این تعداد حدود یک هزار و 800 کامیون کار حمل کالاهای اساسی را بر عهده دارند و مابقی، جابجایی دیگر کالاها را انجام می‌دهند.

    وی تأکید کرد: روزانه 45 هزار تن کالا از بندر امام خمینی (ره) حمل می‌شود که طبق هدف گذاری‌های صورت گرفته این رقم به 5 هزار تن در روز خواهد رسید.

    مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اذعان کرد: با تلاش مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان و تصمیم‌های اتخاذ شده، مشکل حمل کالاهای اساسی از این بندر مرتفع خواهد شد و عمده کالاهای اساسی موجود در انبارهای بندر امام خمینی (ره) تا خردادماه به بازارهای هدف خواهیم رساند.

    برچسب ها