عصر خودرو

افزایش ۱۸ میلیارد دلاری سرمایه بیت‌کوین

عصر بازار- با کاهش ارزش بیت کوین در روز گذشته، برخی تحلیل‌های غلط در مورد این ارز مطرح شد که امروز با افزایش ۹ درصدی ارزش آن، این تحلیل‌ها رد شد.

افزایش ۱۸ میلیارد دلاری سرمایه بیت‌کوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، بسیاری از سرمایه‌گذاران در بازار بیت کوین امیدوارند که این ارز به مقدار شش هزار دلار و بلکه کمتر کاهش یابد چرا که این مساله امکان این را برای بسیاری از سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند که منتظر یک جهش خشمگین در این بازار باشند.

    در بهترین ساعت روز گذشته بیت کوین با هفت هزار و 865 دلار معامله شد و این کانال را در بازارهای آسیایی نیز شکست و با 9 درصد افزایش به رقم هفت هزار و 920 دلار رسید. بیت کوین به مدت نیم ساعت بدون تغییر ماند و پس از آن امروز صبح با افزایش همراه شد.

    بیت کوین روز گذشته نفس راحتی در بازار خود کشید که حتی تا خط حمایت مقدار شش هزار و 400 دلار نیز پایین آمد که پس از آن نیز شاهد مقاومت‌های مختلف بود.

    شبکه «سی‌ان‌بی‌سی» تحلیل منتشر شده روز گذشته برخی تحلیلگران را که برای این ارز مجازی کاهش بسیار شدید را تحلیل می‌کردند، غیردقیق خواند.

    «جاش را‌ر» تحلیلگر ارزهای مجازی می‌گوید: «حرکت بعدی بیت‌ کوین احتمالا حول محور هشت هزار یورو باشد که مقاومت آن نیز در هشت هزار و 200 قرار خواهد داشت».

    وی افزود: «یک افزایش خشن را نیز در روزهای آینده شاهد خواهیم بود که هدف آن میزان 9 هزار دلار است و حول 9 هزار و 600 دلار در گردش خواهد بود».

    بیت کوین با افزایش 18 میلیارد دلاری سرمایه خود همراه بود که در روز های اخیر از مقدار 228 میلیارد دلار به میزان246 میلیارد دلار رسید.

    پس از کاهش‌های روز جمعه تحلیل‌هایی وجود داشت که مقاومت‌های این ارز را حول شش هزار دلار می‌بینند. این تحلیل‌ها در دوره 200 روزه این ارز را تا مقدار چهار هزار و 500 تا پنج هزار دلار پیش‌بینی می‌کنند.

    برچسب ها