عصر خودرو

سود ۱۵۰۶ ریالی؛ برای هر سهم «پرداخت»

عصر بازار- شرکت به پرداخت ملت با سرمایه یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریالی در صورت‌های مالی ۱۲ ماهه سود هر سهم را یک هزار و ۵۰۶ ریال اعلام کرد.

سود ۱۵۰۶ ریالی؛ برای هر سهم «پرداخت»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت به پرداخت ملت در اطلاعات و صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفند1397، سود هر سهم را یک هزار و 506 ریال اعلام کرد.

    این شرکت در گزارش اخیر خود سود عملیاتی را دو هزار و 895 میلیارد ریال، سود خالص را دو هزار و 184میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را دو هزار و 759 میلیارد ریال اعلام کرده است.

    «پرداخت» در برآوردی که از تغییرات هزینه‌های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه‌ها) ی عملیاتی برای دوره 12ماهه منتهی به 29اسفند1398 داشته است اعلام کرد که هزینه‌های حقوق و دستمزد بر مبنای افزایش مصوب وزارت کار و تورم موجود محاسبه افزایش می‌یابد و همچنین افزایش هزینه‌های تبلیغات در جهت حفظ و ارتقا جایگاه رقابتی شرکت در حوزه پرداخت صورت گرفته است.

    علاوه بر این سایر برنامه‌های با اهمیت شرکت تدوین برنامه عملیاتی و اجرا پروژه‌های مرتبط در راستای برنامه‌های راهبردی شرکت است و بازنگری سیستم‌ها، نظام‌ها و فرآیندها به منظور افزایش بهره‌وری سازمانی و انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه در راستای توسعه بازار اعلام شده است.

    برچسب ها