عصر خودرو

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز:

مشکلات حقوقی و قضایی حرکت کارخانه‌ها را کند کرده است

عصر بازار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: برای احیای واحدهای تولیدی و صنعتی نیازمند تصمیم شجاعانه مدیران دستگاه‌های حاکمیتی هستیم.

مشکلات حقوقی و قضایی حرکت کارخانه‌ها را کند کرده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، جهانگیر شاهمرادی امروز چهارشنبه 11 اردیبهشت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در کارخانه پارس لامع برگزار شد، اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری احیا و رونق تولید در شرایط فعلی کشور امری حیاتی و ضروری است.

    وی ادامه داد: برای حمایت از تولید یک نهاد یا دستگاه خاص به تنهایی کار به جایی نمی‌برد و در این خصوص نیازمند تعامل فرا دستگاهی هستیم.

    وی گفت: واقعیت این است برای احیا واحدهای تولیدی، افزایش اشتغال و رونق تولید، نیازمند تصمیمات شجاعانه مدیران دستگاه‌های حاکمیتی هستیم چون شرایط امروز کشور خاص است و دیگر نمی‌توان با نگاه سال‌های قبل اهداف اقتصادی را دنبال کرد.

    این مسئول به وضعیت کارخانه پارس لامع اشاره کرده و گفت: تولیدات این کارخانه در ذیل صنایع نساجی قرار می‌گیرد و در حال حاضر صنعت نساجی کشور در شرایط نسبتاً مناسبی به سر می‌برد.

    وی اظهار کرد: کارخانه پارس لامع نیاز به احیا دارد تا بتواند با ظرفیت بیشتر تولید و اشتغالزایی داشته باشد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به مشکلات حقوقی برخی کارخانجات استان افزود: برخی کارخانجات با مشکلات حقوقی و قضائی دست و پنجه نرم می‌کنند و همین حرکت آنها را حدودی کند کرده است.

    وی گفت: رئیس قوه قضائیه در سخنان خود بر حل این مشکلات تاکید داشته و در همین راستا دستگاه قضائی استان تاکنون برای حل مشکل این واحدها و رونق تولید اقدامات مناسبی انجام داده و امیدواریم به زودی این موانع برداشته شود.

    برچسب ها