عصر خودرو

مدیرکل بنادر سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ورود دومین کشتی لاینر کانتینری به بزرگترین بندر اقیانوسی کشور

عصر بازار- مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: دومین کشتی لاینر کانتینری از ابتدای سال جاری از مبدا بنادر هندوستان وارد چابهار شد و عملیات تخلیه و بارگیری آن در حال انجام است.

ورود دومین کشتی لاینر کانتینری به بزرگترین بندر اقیانوسی کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی با اشاره به ورود دومین کشتی لاینر کانتینری از مبدا بنادر هندوستان به چابهار، اظهار داشت: راه اندازی این خط لاینر تأثیر به سزایی در کاهش زمان و هزینه‌های وارده بر قیمت نهایی کالا دارد که زمینه حمل کالاهای تجار کشورهای هندوستان، افغانستان، آسیای میانه و کشورهای CIS را فراهم نموده و لذا تجار و صاحبان کالا می‌توانند از این شرایط استفاده کنند.

    مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز، تخفیف‌ها و مشوق‌های تعرفه‌ای و غیر تعرفه‌ای تخصیص یافته به بندر چابهار، امروز شاهد حضور چندین کشتی به صورت همزمان در این بندر استراتژیک هستیم.

    وی یادآور شد: کاهش زمان انتظار کشتی‌ها برای پهلودهی و همچنین زمان سرویس دهی عملیاتی با استفاده از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری، ارائه خدمات به موقع و ایمن، ارتقا قابل ملاحظه نرم‌های عملیاتی تخلیه کالا از جمله دلایل کسب عنوان چهارمین بندر کانتینری کشور در سال 97 بوده است.

    برچسب ها