عصر خودرو

در جریان معاملات امروز؛

یک میلیارد و ۵۹ میلیون ورقه در بازارهای فرابورس معامله شد

عصر بازار- در پایان معاملات امروز بازارهای فرابورس ایران یک میلیارد و ۵۹ میلیون ورقه به ارزش بیش از ۴ هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال در بیش از ۲۲۰ هزار نوبت معاملاتی میان معامله‌گران دست‌به‌دست شد.

یک میلیارد و ۵۹ میلیون ورقه در بازارهای فرابورس معامله شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، معاملات سهام امروز با جابه‌جایی 104 میلیون سهم به ارزش 292 میلیارد ریال در بازار اول و معامله 468 میلیون سهم به ارزش یک هزار و 791 میلیارد ریال در بازار دوم پیگیری شد که نماد پُربیننده شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با حجم معاملات بیش از 187 میلیون سهمی به ارزش نزدیک به 316 میلیارد ریال صدرنشین این دو بازار به لحاظ ثبت بیشترین حجم و ارزش معاملاتی شد و پس از آن، نام‌هایی همچون «زاگرس»، «حریل» و «ثعمرا» در میان نمادهایی با بیشترین حجم و ارزش دیده می‌شوند.

    همچنین نماد معاملاتی شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان «زماهان» متعلق به بازار دوم به دلیل برگزاری مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام در روز سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

    به‌علاوه، بازار پایه در روزی که گذشت از دادوستد 464 میلیون سهم به ارزش یک هزار و 378 میلیارد ریال میزبانی کرد.

    بازار ابزارهای نوین مالی نیز در روزی که گذشت شاهد معامله 23 میلیون ورقه بهادار در قالب معاملات اوراق تسهیلات مسکن، اوراق بدهی و ETF بود که این حجم از معاملات ارزش یک هزار و 394 میلیارد ریالی را به همراه داشت و نماد «اعتماد» با ارزش معاملات بیش از 327 میلیارد ریال، بیشترین ارزش معاملاتی را در این بازار در اختیار گرفت.

    در نهایت، در حالی که نماد پُربیینده «زماهان»، بیشترین افزایش قیمت روزانه و نماد «زقیام» بیشترین کاهش قیمت روزانه را به نام خود ثبت کردند، در کاهش 21 واحدی امروز شاخص کل و رسیدن آن به سطح 2451 واحدی سه نماد «دماوند»، «مارون» و «ذوب» بیش از سایر نمادها تأثیر داشتند و از تأثیر معاملات مثبت در نمادهای «کگهر» و «شراز» بر آیفکس جلوگیری کردند.

    برچسب ها