عصر خودرو

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی مناطق آزاد منصوب شد

عصر بازار- مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی این دبیرخانه را منصوب کرد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی مناطق آزاد منصوب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، مرتضی بانک در حکمی محمدرضا عبدالرحیمی را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

    در حکم «محمدرضا عبدالرحیمی» آمده است: برنامه ریزی، بررسی برنامه‌ها و بودجه پیشنهادی سازمان‌های مناطق آزاد، ساماندهی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و نظارت عملیاتی بر حسن اجرای راهبردها، سیاست ها، برنامه های بلند مدت و سالیانه، سنجش پیشرفت و موفقیت‌های مناطق آزاد در قالب شاخص های کمی در جهت تحقق اهداف نقشه راه کلان مناطق آزاد از مهمترین وظایفی است که انجام آن با همکاری، همدلی و تعامل اثربخش با همکاران سازمان‌های مناطق و با بهره گیری از توانمندی نیروهای دلسوز و کارآمد مورد انتظار است.

    «محمدرضا عبدالرحیمی» دارای مدرک دکتری مدیریت، گرایش کارآفرینی است.

    وی تالیف و ترجمه متعدد در حوزه‌های مختلف از جمله موضوعات مرتبط به حمل و نقل هوایی، مدیریت راهبردی، برنامه ریزی و موارد مرتبط به حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را در کارنامه علمی خود دارد.

    از مهمترین سوابق کاری محمدرضا عبدالرحیمی می‌توان به، معاون مدیرکل بین‌الملل سازمان ایرانگردی و جهانگردی، عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور، رئیس کمیته نظام جامع مدیریت عملکرد و بهره‌وری شرکت فرودگاه‌های کشور، عضو اصلی کمیته دائمی اقتصادی اتحادیه، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی عملکرد و مدیر دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و سرمایه‌گذاری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد.

    برچسب ها