عصر خودرو

پرداخت وام ۵ میلیونی به بازنشستگان کشوری مناطق سیل‌زده

عصر بازار- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری پنج میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری آسیب دیده از سیل اخیر در استان های گلستان، لرستان و مازندران خبر داد.

پرداخت وام ۵ میلیونی به بازنشستگان کشوری مناطق سیل‌زده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، دکتر سید میعاد صالحی با اعلام این خبر گفت: در پی اجرای تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از سیل زدگان استان های گلستان، لرستان و مازندران و همانطور که مقرر شده بود، وام پنج میلیون تومانی بازنشستگان کشوری آسیب دیده در سیل اخیر در این سه استان روز گذشته (سه شنبه) به حساب این عزیزان واریز شد.

    صالحی اظهار کرد: این تسهیلات به تعداد 2000 فقره به مبلغ پنج میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماه به حساب این عزیزان واریز شده که امیدواریم بخشی از مشکلات بازنشستگان در مناطق سیل زده به این ترتیب حل شود.

    وی همچنین از پرداخت بیش از 33 هزار فقره وام ضروری پنج میلیون تومانی نوبت نخست از مرحله دوم وام بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ثبت نام اینترنتی مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان این صندوق در بهمن ماه 97 انجام و در اسفند ماه نتایج واجدین شرایط آن بر روی سایت صندوق به نشانی cspf.ir قرار گرفته، نوبت اول وام برای بیش از 33 هزار نفر از واجدین شرایط روز گذشته (سه شنبه) به حساب این عزیزان واریز شده است.

    صالحی تصریح کرد: سعی ما بر این است که با همکاری بانک صادرات، مرحله دوم وام ضروری برای واجدین شرایط از فرودین تا شهریور 98 طی 6 یا 7 نوبت به حساب این بازنشستگان واریز شود. این تسهیلات به مبلغ پنج میلیون تومان با کارمزد 4 درصد است که طی 36 ماه از حقوق وام گیرندگان کسر خواهد شد.

    برچسب ها