عصر خودرو

چهارشنبه ۲۳ دی؛

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی

عصر بازار- در معاملات امروز چهار‌شنبه ۹۴.۱۰.۲۳ در بازار برق بورس انرژی ۳۹۵ مگاوات برق به ارزش ۳ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته با افزایش همراه بوده است.

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مبین سرمایه، میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات بارپایه روزانه نماد‌های معامله شده در بازار برق بورس انرژی) در معاملات امروز تغییر چندانی نداشت و کاهش اندک 0.05 درصدی را به ثبت رساند.

    نمودار میانگین وزنی قیمت:

    همانطور که در نمودار میانگین وزنی قیمت، مشاهده می شود؛ روند قیمت همچنان در محدوده 344,000 ریال قرار دارد و ثباتی نسبی در این محدوده مشاهده می‌شود و قیمت روزهای کم نوسانی را پشت سر می‌گزارد.
    در معاملات امروز بازار برق بورس انرژی، تنها در نمادهای بارپایه معاملات به انجام رسید. چند روزی است که معاملات در محدوده 344,000 ریال به انجام می‌رسد و حجم تقاضا در بازار به اندازه‌ای نیست که بتواند تغییری در جهت روند ایجاد کند.
    آمار معاملات امروز به تفکیک نماد‌های معاملاتی:

    بررسی روند نماد 13941104 :
    نمودار زیر روند قیمت در نماد بارپایه 13941104 را نشان می‌دهد. همانطور که مشخص است روند نزولی قیمت از ابتدای دوره پایدار بوده و در حال حاضر در انتهای در قیمت 345,000 ریال قرار گرفته است.
    روند سال گذشته این نماد همانطور که در تصویر مشاهده می شود؛ روندی نزولی با شیبی ملایم بوده و در انتهای دوره در محدوده 368,000 ریال به ثبات رسیده است.
    در این نماد تا به امروز 1,097 مگاوات برق مورد معامله قرار گرفته است که بیشترین حجم معاملات مربوط به معاملات 12.10.1394 با 450 مگاوات می‌باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها