عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر عملکرد یک ماهه "فملی"

عصر بازار- شرکت ملی صنایع مس ایران در دوره یک ماهه منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۷، معادل ۱۸ هزار و ۲۶۵ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند و "کاتد" در صدر فروش این دوره قرار گرفت.

نگاهی بر عملکرد یک ماهه "فملی"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت ملی صنایع مس ایران با سرمایه 78 هزار میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان اسفند 97 را منتشر کرد.

    شرکت ملی صنایع مس ایران در دوره یک ماهه منتهی به پایان اسفند ماه سال 97، معادل 18 هزار و 265 میلیارد و 855 میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

    بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره "سنگ سولفور" با تولید 4 میلیون و 224 هزار تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت ملی صنایع مس ایران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، "کاتد" با فروش 24 هزار و 573 تن در صدر فروش های اسفند ماه "فملی" قرار گرفت.

    شرکت ملی صنایع مس ایران ابتدای سال جاری تا پایان اسفند ماه سال گذشته، معادل 100 هزار و 618 میلیارد و 994 میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که بیشترین فروش برای "سنگ سولفور" به تعداد 758 هزار و 211 تن بوده است

    برچسب ها