عصر خودرو

به علت تبلیغات غیرواقعی؛

جریمه ۴۰ میلیون تومانی یک نشان تجاری پوشاک خارجی

عصر بازار- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۴۰ میلیون تومانی یک برند پوشاک خارجی به دلیل تبلیغات گسترده کاذب و غیر واقعی در آزادراه قزوین-کرج خبر داد

جریمه ۴۰ میلیون تومانی یک نشان تجاری پوشاک خارجی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی افزود​: این پرونده در مورد یک برند پوشاک خارجی است که خصوصاً در آزادراه قزوین-کرج اقدام به تبلیغات بسیار گسترده کرده بود.

    وی گفت: در تبلیغات این برند پوشاک تخفیف‌هایی با اعداد و ارقام نجومی آمده بود که با پیگیری سازمان تعزیرات متوجه شدیم که این اعداد و تخفیفات عملاً وجود خارجی نداشته و صرفاً برای جذب مشتری با تبلیغات متقلبانه بوده است.

    سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه این پرونده به شعبه رسیدگی کننده ارسال شد، افزود: شعبه رسیدگی کننده، این نشان تجاری پوشاک را ملزم به جمع‌آوری تبلیغات خود به خصوص از سطح آزادراه قزوین-کرج به دلیل تبلیغات کاذب کرد زیرا در عمل این تبلیغات وجود خارجی نداشته است.

    رایگانی گفت: بعد از محرز شدن تخلفات این برند خارجی، شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، این نشان تجاری را 40 میلیون تومان جریمه کرد و پرونده آن نیز مختومه شد.

    برچسب ها