عصر خودرو

شرکت توسعه اعتماد مبین هیچ نقشی در فروش بلیت‌های فوتبال ندارد

عصر بازار- پیرو انتشار برخی مطالب در شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی شرکت توسعه اعتماد مبین‌، نزدیک به ستاد اجرایی فرمان امام، اطلاعیه‌ای در این خصوص منتشر کرد.

شرکت توسعه اعتماد مبین هیچ نقشی در فروش بلیت‌های فوتبال ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

    در خصوص انتساب «پروژه فروش بلیت فوتبال» به شرکت برهان مبین (از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت توسعه اعتماد مبین)، به اطلاع می‌رساند که شرکت طرف قرارداد سازمان لیگ، شرکتی با نام مشابه بوده است.

    مالکیت شرکت برهان مبین در سال 94 به شرکت توسعه اعتماد مبین منتقل شده و این شرکت از تاریخ فوق‌الذکر تاکنون هیچگونه فعالیت و نقشی در پروژه فروش بلیت‌های فوتبال نداشته است. فلذا این انتساب و خبرهای مربوط به آن از اساس تکذیب می‌گردد.

    لازم به ذکر است با پیگیری‌هایی که در 2 سال گذشته به عمل آمد، مشخص شد یکی از مدیران وقت شرکت مذکور (طرف قرارداد سازمان لیگ) در سال 95 و 96 از نام و عنوان شرکت برهان مبین، سو استفاده کرده است.

    با اطلاع از این موضوع، این مطلب در اسرع وقت به اطلاع مراجع ذیربط رسانده شده و از سوی مراجع قضائی نیز برای پیگرد افراد مذکور و اجرای قانون اقدام شد. رأی دادگاه مربوط به این پرونده در مرحله بدوی، با تأیید اقدام به جعل عنوان و مدارک شرکت برهان مبین، صادر شده است و این پرونده هم اکنون در حال پیگیری در مراجع قضائی است.

    برچسب ها