عصر خودرو

اتحادیه‌های مرغ و گوشت کارشان را درست انجام دهند

کشتارگاه‌ها و تولیدکنندگان قیمت‌ مصوب را رعایت نمی کنند

عصر بازار- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به اینکه ۲۰ هزار اتحادیه مرغ و گوشت در کشور داریم، گفت: اگر این اتحادیه‌ها کارشان را درست انجام بدهند قطعاً بخش زیادی از این تخلفات موجود در بازار کنترل می‌شوند.

کشتارگاه‌ها و تولیدکنندگان قیمت‌ مصوب را رعایت نمی کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، سید یاسر رایگانی در پاسخ به این سوال که با توجه به برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تک نرخی شدن قیمت مرغ، اقدامات سازمان تعزیرات در این زمینه چیست، گفت: نظارت بر این موضوع بر عهده اتحادیه‌ها است.

    وی افزود: ما 20 هزار اتحادیه مرغ و گوشت در کشور داریم که کار این اتحادیه‌ها نظارت بر توزیع و قیمت‌گذاری اقلام است که اگر این اتحادیه‌ها کارشان را درست انجام بدهند قطعاً بخش زیادی از این تخلفات موجود در بازار کنترل می‌شوند.

    رایگانی بیان داشت: ما متأسفانه در طی این چند روز در تهران شاهد فروش مرغ‌های 17000 تومانی و 19000 تومانی بوده‌ایم که این قیمت‌گذاری خودسرانه است.

    سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در پایان گفت: توزیع‌کننده در این بین تقصیر کمتری را دارد و متأسفانه از طرف کشتارگاه‌ها و تولیدکننده‌های عمده این قیمت‌گذاری‌ که در ستاد تنظیم بازار مصوب می‌شود بعضاً رعایت نمی‌شود.

    برچسب ها