عصر خودرو

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

مشکل گرانی پیاز و گوجه طی چند روز آینده رفع می‌شود

عصر بازار- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به افزایش قیمت پیاز و گوجه در بازار گفت: این مسئله با توجه به محدودیت‌های شبکه حمل‌ونقل کشور در ایام عید نوروز مقطعی بوده و تا چند روز آینده مشکل موجود برطرف خواهد شد.

مشکل گرانی پیاز و گوجه طی چند روز آینده رفع می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، منوچهر حبیبی در نشست فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین اظهار کرد: عرضه میوه باهدف تنظیم بازار در سطح شهر قزوین ادامه خواهد داشت.

    این مسئول بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت به همراه تعزیرات حکومتی در محل‌های عرضه حضور پیدا می‌کنند تا بر عرضه مناسب این میوه‌ها نظارت داشته باشند.

    جانشین ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی قزوین با اشاره به گران‌فروشی پرتقال و سیب در برخی واحدهای عرضه در استان قزوین گفت: با حضور پررنگ بازرسان تعزیرات و سازمان صمت باید قاطعانه با متخلفان و گران‌فروشان برخورد شود.

    وی اظهار کرد: به‌منظور پاسخ به تقاضا و کنترل بازار باید علاوه بر میوه‌های ذخیره‌شده توسط سازمان جهاد کشاورزی برای تأمین 300 تن پرتقال و 200 تن سیب اقدام شود.

    حبیبی با اشاره به افزایش قیمت پیاز و گوجه در بازار، تصریح کرد: این مسئله با توجه به محدودیت‌های شبکه حمل‌ونقل کشور در ایام عید نوروز مقطعی بوده و تا چند روز آینده مشکل موجود برطرف خواهد شد.

    وی اضافه کرد: با هدف کنترل قیمت‌ها، سازمان صنعت و معدن و تجارت قزوین نیز باید از روز شنبه 3 فروردین اقدام به توزیع گوشت و مرغ منجمد به‌منظور تنظیم قیمت بازار کند.

    این مسئول با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، گفت: تنها راه نجات کشور از مشکلات فعلی رونق تولید است.

    برچسب ها