عصر خودرو

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس:

۴ نفر در حادثه انفجار لوله گاز اهواز به بندرماهشهر کشته شدند

عصر بازار- نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس با بیان اینکه اکنون در منطقه حادثه نشت گاز در آزادراه اهواز به بندرماهشهر در حال بازدید میدانی است، گفت: طبق گفته مدیر مناطق نفت‌خیز (دقایقی قبل) این حادثه ۴ کشته داشته است.

۴ نفر در حادثه انفجار لوله گاز اهواز به بندرماهشهر کشته شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ علی ساری به دنبال وقوع حادثه انفجار خط لوله گاز به‌دلیل نشت گاز در آزادراه اهواز به بندرماهشهر، گفت: متاسفانه این حادثه امروز(پنج‌شنبه 23 اسفندماه) حدود سال 11 صبح رخ داده است.

    حال هیچ کس وخیم نیست

    نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دقایقی قبل طی آخرین صحبت خود با مدیر مناطق نفت‌خیز، این حادثه 4 کشته داشته است و چند نفر نیز به طور سرپایی درمان شدند، همچنین فردی با حال وخیم وجود ندارد، بنابراین اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر 5 و 11 کشته اشتباه است.

    امکان ایجاد حادثه برای خطوطی گازی که از کنار جاده می‌گذرند بیشتر است

    وی به دلایل نشت گاز در آزادراه اهواز به بندرماهشهر اشاره کرد و افزود: خطوط انتقال گاز مانند سایر تجهیزات نفتی بنا به دلایلی آسیب دیده و دچار نشتی می‌شوند و با توجه به اینکه خط لوله فوق نیز طولانی است و از کنار آزادراه و جاده گذشته امکان حادثه‌خیز بودن آن بیشتر است.

    نماینده اهواز و باوی در حال بازدید میدانی از منطقه حادثه

    ساری با اشاره به اینکه اکنون در منطقه حادثه در حال بازدید میدانی است از انتشار اطلاعات تکمیل بیشتر به خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تا دقایق دیگر خبر داد.

    تسلیت به مردم ایران

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین به خانواده‌ها، مردم خوزستان و دیگر هم‌وطنان، فوت جان‌باختگان این حادثه -که با وسایل نقلیه خود از آزادراه اهواز به بندرماهشهر در حال گذر بودند- را تسلیت گفت.

    برچسب ها