عصر خودرو

در قالب کارگاه آموزشی انجام می‌شود

تشریح کارکردهای اسناد خزانه اسلامی در همایش مدیریت ریسک

عصر بازار- فردا در جریان برگزاری همایش مدیریت ریسک و مهندسی مالی، اسناد خزانه اسلامی و کارکردهای آن در یک کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان تشریح خواهد شد.

تشریح کارکردهای اسناد خزانه اسلامی در همایش مدیریت ریسک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، دومین همایش"مدیریت ریسک و مهندسی مالی" با حمایت فرابورس ایران و مشارکت نهادهای مالی و دانشگاهی معتبر از جمله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آیکو روز 23 دی‌ماه سال جاری در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
    در این همایش که شاپور محمدی معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی دبیر علمی آن است، رسول سعدی رئیس هیات مدیره و امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران به عنوان اعضای کمیته علمی حضور دارند.
    این گزارش حاکی است، در بخش دوم این همایش که شامل کارگاه‌های آموزشی تخصصی است، علیرضا توکلی مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران به عنوان سخنران از ساعت 14 تا 16 به تشریح "اسناد خزانه اسلامی و کارکردهای آن" خواهد پرداخت.
    جایگاه قانونی اسناد خزانه اسلامی، مبانی فقهی انتشار اسناد خزانه اسلامی، فرآیند انتشار، تخصیص و تصفیه بدهی دولت با کمک اسناد خزانه اسلامی، ارائه گزارش عملکرد اولین اسناد خزانه اسلامی در ایران، کارکردهای اسناد خزانه اسلامی و تجربیات فرابورس ایران در طراحی ابزارهای نوین مالی سرفصل‌های این کارگاه آموزشی است.
    طبق این گزارش، مدیریت و گزارشگری ریسک در بازارهای مالی، ریسک در صنعت بانکداری کشور، ریسک در صندوق‌های بازنشستگی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، تامین سرمایه‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ابزارهای مالی اسلامی، ابزارهای مالی مشتقه، ساختارمند و ترکیبی، طراحی، قیمت‌گذاری و ارزیابی ابزارهای پوشش ریسک در بورس‌های کالایی و آسیب‌شناسی طراحی ابزارهای مالی و مدیریت ریسک در ایران از جمله محورهای این همایش علمی است.
    گفتنی است، علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه آموزشی اسناد خزانه اسلامی باید ثبت‌نام خود را در وب سایت همایش تکمیل کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها