عصر خودرو

پیام مدیرعامل به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس بانک حکمت ایرانیان

عصر بازار- مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس این بانک پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس بانک حکمت ایرانیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این پیام بدین شرح می باشد:


    حمد و سپاس پروردگار متعال را که حکمتش بر توفیق خدمت ما مقرر گشت تا در افق پیش رو از رحمت های بی مثالش برای خدمت به مردم بهره مند گردیم. بیست و سوم دیماه سال یکهزار و سیصد و هشتاد و نه ، بانک حکمت ایرانیان با پشتوانه یک دهه فعالیت اقتصادی پای در نظام بانکی کشور نهاد و همه با هم در آغاز راه پیمان بستیم تا با تعهد، تخصص ، تکیه بر قانون و انضباط که  میراث خدمت به مردم ایران اسلامی در دفاع از کیان این آب و خاک بوده است ،  به عنوان یک نهاد خوب و پاک در عرصه پولی و بانکی شناخته شویم . بسیار خرسندیم که اکنون می توانیم با افتخار ، ششمین سال فعالیت بانک حکمت ایرانیان در نظام بانکی کشور را آغاز نمائیم .
    با عنایت به توسعه شبکه زیرساختی خود در حوزه بانکداری الکترونیکی برای سهولت انجام امور بانکی مشتریان در راستای ایجاد فرهنگ بانکداری سبز ، سال 94 برای بانک حکمت ایرانیان ، سالی برای آغاز حرکتی سترگ به سمت ورود به بازارهای جهانی و ارتباط با نهادهای قدرتمند بین المللی بود تا از این رهگذر بتوانیم نماینده شایسته ای برای جمهوری اسلامی ایران باشیم و با تکیه بر تخصص و دانش نوین بانکی، علاوه بر تعامل در سطح بین المللی ، به یاری انتقال دانش و فناوری در شبکه بانکی کشور نیز بشتابیم .
    تلاطم نقدینگی و تحریم ها نتوانست نگاه بین المللی ما را محدود کند و مانع پیشرفت و ترقی ما در بازارهای پول و سرمایه گردد ، تا آنجا که بانک حکمت ایرانیان در زمان تحریم ها موفق شد به شبکه جهانی سوئیفت بپیوندد و با اخذ مجوز و راه اندازی شرکت خدمات ارزی و صرافی حکمت ایرانیان حتی به سایر بانک های کشور نیز که این امکان را در اختیار ندارند خدمات بین المللی ارائه دهد. اما گستره وسیع پیش روی بانک به همین جا ختم نشد و ما در ادامه موفق به عضویت در انجمن توسعه موسسات مالی در آسیا و اقیانوسیه (ADFIAP) و اتحادیه بانک های آسیایی ABA)) گشتیم . سبد خدمات بانک در سالجاری نیز با راه اندازی شرکت لیزینگ حکمت ایرانیان و همچنین بیمه صبای حکمت تکمیل شدکه این رویدادهای مهم قطعا ما را در امر خدمت رسانی هرچه شایسته تر به مشتریان عزیز موفق تر از قبل خواهد نمود .
    از سوی دیگر با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (حفظه ا...) مبنی بر حمایت از پروژه های ملی و توجه به کار و سرمایه ایرانی و با توجه به تمرکز زدایی راه اندازی پروژه های مهم در پایتخت ، بانک حکمت ایرانیان در سال 94 دو پروژه مهم را در دستور کار خود قرار داد : 1- حمایت از بزرگترین طرح سلامت کشور در استان اصفهان در راستای بهبود وضعیت بهداشت و درمان مردم ، 2- حمایت از راه اندازی بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور در استان فارس در راستای تولید انرژی پاک .
    با توکل بر «ذات اقدس الهی» یقین بدانید که سال آینده ، سالی بسیار مهم برای حوزه کسب و کار ایران خواهد بود و با تحول عظیمی که بانک حکمت ایرانیان با راه اندازی یک شبکه اجتماعی کسب و کار گسترده   ( با برند تجاری دیدی بود) در ایران ایجاد خواهد کرد ، انقلابی در این عرصه رخ خواهد داد . مهمترین هدف ما از این کار بزرگ ، ابتدا فراهم ساختن زندگی آسانتر برای هر ایرانی و در ادامه ایجاد شرایط بهتر برای تجارت رهبران کسب و کار ایران بوده است .
    پنج سال از آغاز حرکت بانک حکمت ایرانیان سپری شد اما همچنان و علیرغم موفقیت های بسیاری که بدست آوردیم، قله های بسیاری در انتظار فتح شدن بدست جوانان آینده دار و متخصص این بانک است . لذا ضمن عرض تبریک به مناسبت پنجمین سالگرد تأسیس بانک، مراتب سپاس خود را تقدیم همگی همراهان و همکاران خلاق و با انگیزه مجموعه بانک حکمت ایرانیان می دارم. امید است که آینده  نیز همچون گذشته پیام آور توفیق روزافزون برای همه ما باشد.
                                                        
                                                                                                                                                       عباس عسکرزاده

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو