عصر خودرو

مدیرعامل کارگزاری بانک آینده مطرح کرد؛

آسان‌ترشدن مفاهیم مالی، حضور بیشتر مردم در نمایشگاه

عصر بازار- مدیر عامل کارگزاری بانک آینده با اشاره به برگزاری موفق هر ساله نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: این نمایشگاه دستاوردهای مطلوبی برای فعالان بازار سرمایه داشته و دارد. در بخش بورس این نمایشگاه تعاملات خوبی بین اهالی بازار سرمایه که شامل کارگزاری ها، شرکت‌های تامین‌سرمایه و.... است، وجود دارد که گاه منجر به عقد قرارداهای دو یا چند جانبه در حین برگزاری نمایشگاه می‌شود.

آسان‌ترشدن مفاهیم مالی، حضور بیشتر مردم در نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، احمد اشتیاقی با اشاره به حضور مجموعه نهادهای مالی کشور در مهم ترین رویداد اقتصادی کشور بیان کرد: هدف اصلی این نمایشگاه آشنایی مردم عام با مفاهیم مالی و تخصصی بخصوص در بازار سرمایه است، درست است که هنوز هم اکثر بنگاه‌های اقتصادی با شیوه‌های سنتی تامین مالی و سرمایه گذاری فعالیت خود را دنبال می کنند اما این نمایشگاه می تواند فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر با بورس و ظرفیت های آن باشد.
    وی افزود: البته هنوز هم فاصله ای میان برگزاری نمایشگاه و ماهیت اصلی وجود دارد اما این امر به معنای کم کاری یا ناتوانی نیست، بلکه به معنی حفظ تخصصی بودن مفاهیم عملکرد زنجیره اقتصاد است که باید در بازه زمانی برای مردم نیز آسان‌تر شود. مدیر عامل کارگزاری بانک آینده ادامه داد: به عقیده بنده فرهنگ سازی و تبلیغات برای حضور مردم بسیار مهم است، درست است که این نمایشگاه مخاطبان خاص بازار مالی دارد اما باید با آسان سازی مفاهیم سخت بازار مالی، مردم را ترغیب به حضور بیشتر کنیم. اشتیاقی برگزاری دوره‌های جدید کارگاه‌های آموزشی را یکی از امتیازات این نمایشگاه دانست و گفت: نباید کارگاه‌های آموزشی هر ساله با یک موضوع دنبال شود، بلکه با ابتکار و نوآوری در برگزاری کلاس ها می توانیم به جز فعالان بازار سرمایه، افراد دیگری هم جذب کارگاه ها کنیم. وی افزود: بنده معتقدم در بخش بورس این نمایشگاه تعاملات خوبی بین اهالی بازار سرمایه که شامل کارگزاری ها، شرکت‌های تامین‌سرمایه و.... است، وجود دارد که گاه  منجر به  عقد  قرارداهای دو یا  چند جانبه در حین برگزاری نمایشگاه می‌شود.

    برچسب ها