عصر خودرو

افت مبلغ فروش محصولات در گزارش یک ماهه " کچاد"

عصر بازار- گزارش فروش یک ماهه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو منتشر شد.

افت مبلغ فروش محصولات در گزارش یک ماهه " کچاد"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گزارش یک ماهه منتهی به 30بهمن1397 را منتشر کرد. در این گزارش مبلغ فروش محصولات در این دوره 5هزار و 11میلیارد و 519میلیون ریال اعلام شد که در مقایسه با فروش ماه گذشته(دی1397) 3هزار و 379میلیارد و 679میلیون ریال کاهش یافته است.

    "کچاد" در این گزارش توضیحات کاملی را در مورد کاهش مبلغ فروش اعلام کرد که در این رابطه به انتقال بخش عمده ای از گندله تولیدی (119هزار و 981تن) طی ماه به کارخانه احیا برای تولید آهن اسنفجی مورد نیاز کارخانه فولاد اشاره کرده است.

    مورد بعدی انتقال 12هزار و 500تن گندله تولیدی به بندرعباس جهت اجرای قرارداد فروش صادراتی به میزان 70هزار تن است که صورتحساب فروش فوق پس از تکمیل انتقال، در اسفند ماه صادر خواهد شد.  علاوه بر این انتقال 30هزار تن شمش فولاد به بندرعباس که پس از تکمیل عملیات فروش، صورتحساب صادر و در اسفند ماه به ثبت خواهد رسید که این موضوع هم دلیل بعدی برای کاهش مبلغ فروش ذکر شده است.

    از سوی دیگر استفاده از گندله تولیدی در عملیات تولید آهن اسفنجی مورد نیاز کارخانه فولاد موجب کاهش چشمگیر قیمت تمام شده شمش فولاد این شرکت خواهد شد که این موضوع نیز بر افت مبلغ فروش «کچاد» تاثیرگذار بود.

    برچسب ها