عصر خودرو

دلایل دپو ۱۷ هزار تن گوشت قرمز در گمرک

توزیع روزانه ۲۵۰ تن مرغ تنظیم بازاری در تهران

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به دلایل دپو ۱۷ هزار تن گوشت قرمز در گمرک گفت: این گوشت ها به خاطر مسائل انتقال ارز و کامل نبودن اسناد وارد کنندگان در گمرک مانده است اما به زودی با حل مشکلات در بازار مصرف توزیع می‌شوند.

توزیع روزانه ۲۵۰ تن مرغ تنظیم بازاری در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، حمید ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با اصناف و سازمان میادین میوه و تره بار به صورت روزانه مرغ گرم تنظیم بازار به قیمت 11 هزار و 500 تومان در اختیار آنها قرار می گیرد؛که این رقم در تهران روزانه 250 تن است.

    وی افزود:البته نیاز بازار باحجم مرغ عرضه شده به صورت تنظیم گذاری متفاوت است اما این توزیع به منظور تاثیرگذاری بر بازار انجام می شود که تأثیر خود را نیز داشته است و حدود 2 هزار تومان از قیمت مرغ در بازار آزاد کاسته است.

    مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام درباره باقی ماندن 17 هزار تن گوشت قرمز در گمرک اظهار کرد: این محموله ها در گمرک بندرعباس مانده که مربوط به شرکت های مختلفی است.

    وی با اشاره به دلایل عدم توزیع این گوشت ها در بازار مصرف گفت:به دلیل مسائل انتقال ارز و بخشی از آن نیز به خاطر مسائل اسنادی، این گوشت ها تا به امروز در بازار توزیع نشده است.

    مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت:وارد کنندگان این محصولات باید مدارک خود را کامل کنند تا بتوانند محموله های وارداتی گوشت قرمز را ترخیص کنند.

    وی تصریح کرد: در حال پیگیری هستیم تا این 17 هزار تن گوشت قرمز مانده در گمرک به زودی در بازار مصرف توزیع شود.

    برچسب ها