عصر خودرو

هوشیار باشید! فریب شبکه های مجازی را نخورید

عصر بازار- قوانین دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم به‌سرعت در حال تغییر است و راه‌های تولید ثروت خیلی سریع‌تر از قبل عوض می‌شوند. راه‌هایی که تا دیروز جواب می‌داد دیگر برای فردا کارساز نیست. امروز دوران جدیدی از ثروت را در پیش رو داریم و خوب است بدانید که زمین بازی هیچوقت این‌قدر مسطح نبوده، و اکنون فرصت برای همه فراهم است که وارد بازی شوند.

هوشیار باشید! فریب شبکه های مجازی را نخورید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، برای استفاده از فرصت های سرمایه گذاری، بازیگران باید خیلی از موانع ذهنی‌شان را بشکنند و یک‌ سری از باورهای ریشه‌دارشان در مورد عملکرد دنیا را تغییر دهند. بارها دیده شده کسانی که تلاش می‌کنند، پشتکار دارند و فداکاری‌های لازم را انجام می‌دهند، به‌سرعت تبدیل به یک میلیاردر می‌شوند.

    اینها قوانین دست‌اولی هستند که به شما کمک می‌کنند چگونه یک میلیارد اول را به‌ دست‌ آورید.

    1. خود را ملزم به ماندن در یک شرکت یا یک حرفه نکنید

    این بزرگ‌ ترین نصیحتی است که من به تمام کسانی‌ که آرزوی میلیاردر شدن دارند می‌کنم. خیلی‌ها تصور می‌کنند پزشک، وکیل یا مدیرعامل یک شرکت بودن راهی برای میلیاردر شدن است. این غلط است. این رشته‌های سنتی به دفعات شما را در کسب درآمد بالا محدود کرده‌اند. اگر واقعا به‌دنبال یک درآمد نامحدود بالقوه هستید، پس باید دیگر گزینه‌های شغلی غیرسنتی را هم درنظر بگیرید.

    2. برای سودهای کوچک شکرگزار باشید

    باید بتوانید با سرمایه‌گذاری اندک در بازار سهام، سود اندکی به‌دست آورید و این کار را تا زمانی که چندصدهزار تومان‌ شما به چند میلیون تبدیل شود ادامه دهید، آن وقت است که می‌توانید قدم‌های بزرگ‌تر بردارید و معاملات بزرگ با سودهای کلان انجام دهید.

    3. خریدوفروش سهام یک فرصت برابر است

    فرقی ندارد که شما چه کسی هستید، سن‌تان چقدر است یا چه تحصیلاتی دارید. شما به‌اندازه‌ی هر فرد دیگری قادر هستید از طریق خرید و فروش سهام درآمد کسب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است: تکالیف‌تان را انجام دهید، صبور باشید و نتیجه‌اش را بگیرید. نگران این نباشید که برای این‌قدر پول درآوردن زیادی جوان و یا زیادی پیر هستید. موانع ذهنی‌ای از این دست، به‌راحتی می‌توانند جلوی موفقیت شما را بگیرند.

    4. استراتژی‌های متفاوت را امتحان کنید

    هیچ راه ثابتی برای میلیاردر شدن در بازار سهام وجود ندارد. باید فرضیه‌ها و استراتژی‌های مختلف را امتحان کنید، و سپس به‌قدر کافی صبر کنید و ببینید آیا راهی که رفته‌اید کارساز بوده است یا نه. بعد از اینکه یک راهکار جواب می‌دهد، باید سعی کنید ارقام را بالا ببرید، اما وقتی راهکار جواب نمی‌دهد باید قدرت این را داشته باشید که به‌سادگی راهِ رفته را بازگردید.

    5. از تکنولوژی‌های جدید استفاده کنید

    در دنیای امروزِ سهام، تکنولوژی حرف اول را می‌زند. زمانی‌ که مردم قبل از قرن بیست‌ویک در بازار سهام فعالیت می‌کردند، اینترنت مانند امروز در دسترس همه نبود و به‌خصوص جستجوی اینترنتی برای کسب اطلاعات اقتصادی پدیده‌ای بسیار جدید بود. امروزه تکنولوژی‌های به‌روزتری در دسترس همه وجود دارد. این ابزارها، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها به شما کمک ‌می‌کنند بصیرت و بینش کافی را در دنیای اقتصاد به‌دست بیاورید و خریدوفروش را در بازار سهام برای خود راحت‌تر کنید. اما دقت کنید که فریب کانال های غیرمجاز و توصیه های فریبنده شبکه های مجازی را نخورید.

    6. با محیط بازار انطباق پیدا کنید

    حتی اگر در پرتغییرترین شرایط بازار هم وارد بازار سهام شوید، می‌توانید با تشخیص الگوهای تغییر و شرایطی که در پی آن به‌وجود می‌آید، رفتار خود را با منطبق کنید. عادت کردن به این شرایط اولین قدم به سمت درآمد بالا است.

    برچسب ها