عصر خودرو

امروز با حضور شرکتهای داخلی و خارجی انجام می‌شود:

رونمایی از ۳۲ میلیارد دلار فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه انرژی کیش

عصر بازار- ۳۲ میلیارد دلار فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش فرآورده‌های نفتی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش رونمایی می‌شود.

رونمایی از ۳۲ میلیارد دلار فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه انرژی کیش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری به نقل از ایسنا، در این نمایشگاه که در هفته جاری در منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود، شرکت‌های متعددی حضور دارند که به منظور ارائه دستاوردها، توانمندی‌ها، تعامل موثر و جذب سرمایه گذار حضور یافته‌اند.

    معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی، صادرات فرآورده، شناسایی تولیدکنندگان تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنعت و ارائه خدمات فنی و مهندسی از مهمترین محورهای حضور در این نمایشگاه است.

    همچنین در این نمایشگاه شرکت‌ها با هدف هدایت، حمایت و پشتیبانی از توانمندسازی فناوری و تولید داخل در جهت ارتقای سریع دانش و فناوری طراحی و ساخت اقلام و تجهیزات راهبردی مورد نیاز صنایع پالایش، انتقال و توزیع با نگاه صادرات محور و بهره گیری از فرصت های ایجاد شده در شرایط پسا تحریم و تقویت و روزآوری فناوری های مورد نیاز حضور می‌یابند.

    با توجه به اینکه نمایشگاه یکی از مناسب‌ترین محل‌ها برای برقراری ارتباط بین شرکت‌های مختلف است، استفاده مطلوب از شرایط و موقعیت‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده در شرایط پسا تحریم در بخش جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌ها و پروژه‌ها با توجه به نزدیک بودن زمان اجرای برجام حائز اهمیت است.

    در این میان مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز با تعریف برنامه حدود 32 میلیارد دلاری در جذب سرمایه‌گذار در برنامه ششم توسعه در حوزه‌های مختلف، سه هدف اصلی شامل انطباق همه محصولات تولیدی در بخش پالایشگاهی با استانداردهای روز دنیا و حرکت پالایشگاه‌ها به سمت تبدیل به بنگاه‌های اقتصادی سودآور و توجیه پذیر با تکیه بر نوسازی مجدد فناوری و در نهایت پیگیری همزمان رعایت کلیه مقررات زیست محیطی و به عبارت دیگر توسعه پایدار را دنبال می‌کنند.

    پیگیری برنامه‌های مرتبط با توسعه حضور در بازارهای بین‌المللی به منظور شناسایی بازارهای هدف برای صادرات فرآورده‌ها، بانکرینگ و سوآپ با توجه ظرفیت ایجاد شده در تولید فرآورده‌های اصلی در پی توسعه گازرسانی از دیگر سرفصل های موضوعی حضور در این نمایشگاه بین المللی است.

    توانمندی در مطالعات امکان‌سنجی، طراحی مفهومی، طراحی بنیادی و تفضیلی، ساختمان و نصب، اجرای پروژه های EPC، طراحی، ساخت و راه اندازی طرح ها و پروژه های پالایشگاه های نفت و گاز، اسکله و بنادر نفتی، خطوط لوله و تاسیسات انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی، مخازن، پایانه های نفت خام و فرآورده های نفتی، نیروگاه ها و تاسیسات جانبی و مقاوم سازی تاسیسات نفتی نیز در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

    بر اساس این گزارش دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش، از امروز (دوشنبه 21 دی ماه 1394) با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت و بازدید برای عموم هر روز از ساعت 17:30 الی 22 مقدور خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها