عصر خودرو

در دیدار با دکتر دژپسند مطرح شد؛

تاکید سفیر سوییس بر علاقمندی کشورش برای توسعه روابط با ایران

عصر بازار- سفیر سوییس در تهران طی دیداری با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان بر علاقمندی کشورش برای حفظ و توسعه روابط با ایران تاکید کرد.

تاکید سفیر سوییس بر علاقمندی کشورش برای توسعه روابط با ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شادا، دکتر فرهاد دژپسند در این دیدار که در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، طی سخنانی، با اشاره به سابقه طولانی روابط بین دو کشور و تصویر مطلوب سوییس به عنوان کشوری مستقل و دارای امنیت کامل برای سرمایه گذاری، نزد مردم ایران اظهار داشت: متناسب همین تصویر، انتظار ما، توسعه هر چه بیشتر همکاری های دوجانبه ایران و سوییس است.

    دژپسند با اشاره به توافقات حاصله در سفر اخیر رئیس جمهوری کشورمان به سوییس، خواستار تسریع در اجرای  توافقات حاصله از سوی دولت این کشور شد و نقش سفیر این کشور را در این خصوص قابل توجه خواند.

    وی همچنین با توجه به نقش قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در منطقه و با اشاره به توان اقتصادی و سیاسی کشورمان در مبارزه ایران با تروریسم در اشکال مختلف آن ، یاد آور شد که توسعه، صلح و ثبات در منطقه در گرو عدم دخالت دیگران و پرهیز از اقدامات ساختار شکنانه ای است که منجر به گسترش درگیری و تروریسم میشود.

    دژپسند در ادامه، آمادگی کشورمان را برای توسعه مناسبات اقتصادی بویژ ه در سطح منطقه ای را اعلام کرد.

    این گزارش حاکی است، "مارکوس لاتینر" سفیر سوییس نیز طی سخنانی در این دیدار، ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری در زمینه توسعه همکاری های فیمابین، خواستار حضور نمایندگانی از وزارت اقتصاد در کمیته مشترک اقتصادی دو کشور شد.


     

    برچسب ها