عصر خودرو

با صدور اطلاعیه‌ای؛

سهامدار کنترلی «غگل» سهام خرد این شرکت را جمع آوری می‌کند

عصر بازار- یک شرکت توسعه صنعتی غذایی به عنوان سهامدار کنترلی شرکت گلوکوزان برای جمع آوری سهام در اختیار سهامداران با مالکیت کمتر از دو میلیون سهم اعلام آمادگی کرده است.

سهامدار کنترلی «غگل» سهام خرد این شرکت را جمع آوری می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، شرکت توسعه صنعتی غذایی زر به عنوان سهامدار کنترلی گلوکوزان نسبت به خرید سهام از سهامداران خرد این شرکت به قیمت 1100 تومان به ازای هر سهم اعلام آمادگی کرده است.

    اطلاعات دریافتی از مدیریت عملیات بازار بورس تهران حاکی است ، سهامدار عمده «غگل» در شرایطی حاضر به خرید سهام خرد این شرکت شده که این سهامداران در  تاریخ 14 آذر ماه 1397 مالک این سهم بوده و سقف سهامداری آن‌ها در نهایت کمتر از دو میلیون سهم بوده باشد.

    بر این اساس چنانچه این سهامداران پس از تاریخ مذکور اقدام به فروش سهام نکرده و همچنان سهامدار باشند، می‌توانند اقدام به فروش سهام خود به نرخ 1100 تومان به ازای هر سهم به مالک کنترلی سهام «غگل» کنند.

    بورس تهران تاکید کرده فرایند واگذاری سهام از سوی سهامداران خرد با شرایط فوق از روز شنبه 27 بهمن ماه 97 تا روز 27 اردیبهشت ماه 1398 و به مدت سه ماه در نماد «غگل2» انجام خواهد شد.

    به گزارش فارس، در 14 آذر ماه امسال شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا وابسته به بنیاد مستضعفان برای چهارمین بار بلوک 51.13 درصدی گلوکوزان را روانه میز فروش بورس تهران کرد و در نهایت پس از ناکامی‌ در 20 تیر ، 7 و 27 مرداد سال جاری توانست آن را به شرکت توسعه صنعتی غذایی زر با برند زر ماکارون به قیمت پایه هر سهم 17 هزار و 228 ریال و به صورت 30 درصد نقد و مابقی اقساط واگذار نماید.

    علاوه بر حضور زر ماکارون به عنوان سهامدار کنترلی شرکت کلوکوزان با مالکیت 51.13 درصدی ،سرمایه گذاری صنعت و معدن با مالکیت 31 درصدی و شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا با مالکیت 9.28 درصدی در ترکیب سهامداران عمده این سهم حضور دارند.

    برچسب ها