عصر خودرو

حباب سکه ۵۷۰ هزار تومان شد

عصر بازار- امروز قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم با ۷۰ هزار تومان افزایش به ۴میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید.

حباب سکه ۵۷۰ هزار تومان شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرآنلاین، رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: امروز در بازار هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به نرخ 4میلیون و 260 هزار تومان معامله شد.

    محمد کشتی آرای افزود: همچین نیم سکه بهار آزادی 2میلیون و 300 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 405 هزار تومان و سکه‌های گرمی 765 هزار تومان ارزش گذاری شده است.

    وی تاکید کرد:‌ بیشترین حباب سکه متعلق به ربع سکه و با 205 هزار تومان بوده و در مجموع حباب سکه امروز برابر با 570 هزار تومان است.

    این فعال بازار طلا و جواهر گفت: در بازارهای جهانی هر اونس طلا با 5دلار کاهش هم اکنون با 1313 دلار رسیده است.

    هر مثقال طلا در روز یکشنبه یک میلیون و 600 هزار و حتی کمتر از این نرخ معامله شد که امروز قیمت هر مثقال طلا به یک میلیون و 622هزار تومان افزایش یافت.

    قیمت سکه و طلا 23 بهمن

    کشتی آرای توضیح داد:‌ هرگرم طلای 18عیار در بازار امروز 374هزار و 500 تومان معامله می شود که نسبت به روز یکشنبه 2500 تومان افزایش یافته است.

    وی درباره دلایل افزایش نرخ سکه در بازار بیان کرد: با افزایش و نوسانات نرخ ارز و همچنین بالارفتن تقاضای سنتی خرید سکه در پایان سال، شاهد افزایش نرخ سکه در روزهای گذشته و امروز بوده ایم.

    وی گفت:‌ بانک مرکزی مرجع اصلی توزیع سکه به بازار است که در ماه های گذشته محدودیت هایی برای واگذاری سکه وجود داشته و همچنین در کنار آن وجود سکه های خانگی و سبب شده تا تعادل میان عرضه و تقاضا تاحدودی برهم بخورد.

    وی درباره احتمال افزایش قیمت ها در نتیجه بالارفتن میزان تقاضا در پایان سال و آستانه نوروز توضیح داد: این مساله به صورت 100درصد قابل پیش بینی نیست و باید منتظر روزهای آینده و میزان عرضه سکه از سوی بانک مرکزی و ورود سکه های خانگی به بازار بود.

    برچسب ها