عصر خودرو

طی روز سه شنبه رقم خورد؛

عرضه ۷۶ هزار تن مواد پلیمری در بورس کالای ایران

عصر بازار- تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه میزبان عرضه ۷۶ هزار و ۹۶۸ تن انواع مواد پلیمری است.

عرضه ۷۶ هزار تن مواد پلیمری در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، دو هزار تن سلاپس واکس، سه هزار و 500 تن گوگرد و 20 هزار تن وکیوم باتوم نیز در تالار مذکور عرضه می شود.

    این گزارش حاکی است، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در این روز عرضه2هزار تن مس مفتول، چهار هزار تن مس کاتد  و 20 هزار تن مس کم عیار  را تجربه می کند.

    براساس این گزارش، 100 تن عایق رطوبتی، 10 هزار و 200 تن قیر و 10 هزار تن گوگرد نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

    همچنین تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز یکشنبه 21 بهمن ماه میزبان دادوستد 41 هزار تن وکیوم باتوم بود.طی این روز و در تالار مذکور 2 هزار و 679 تن مواد پلیمری، سه هزار و 38 تن مواد شیمیایی، 30 تن آرگون و 2 هزار تن گوگرد معامله شد.

    شایان ذکر است 200 تن شمش روی نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رسید. این گزارش حاکی است، تالار صادراتی بورس کالای ایران هم در این روز معامله 2 هزار و 500 تن قیر را تجربه کرد.

    برچسب ها