عصر خودرو

بازدید مدیرعامل بورس مونیخ از بورس تهران

عصر بازار- روز یکشنبه مورخ ۲۰ دی ماه ۱۳۹۴ مدیرعامل بورس مونیخ به همراه موسس "بادر بانک" آلمان از بورس اوراق بهادار تهران بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل بورس مونیخ از بورس تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، روز یکشنبه مورخ 20 دی ماه 1394 مدیرعامل بورس مونیخ آقای "تیل"، به همراه موسس "بادر بانک"، یکی از بزرگترین گروه های ارایه کننده خدمات مالی در بازار سرمایه آلمان و مدیرعامل شرکت نرم افزار مالی "پی دی وی" از بورس تهران بازدید کردند.

    این هیات ابتدا در تالار شیشه ای حضور یافتند و با تاریخچه ای از بازارسرمایه ایران، وضعیت موجود و طرح های آتی بورس تهران آشنا شدند و سپس با مدیرعامل تهران آقای دکتر قالیباف اصل ملاقات کردند.

    بازدید کنندگان آلمانی در نشست با مدیرعامل بورس تهران ضمن اشاره به وجود زیر ساخت های اصلی در بازار سرمایه ایران و ضرورت توسعه آنها، اعلام آمادگی کردند پس از رفع تحریم ها همکاری خود را جهت معرفی شرکت های منتخب پذیرش شده در بورس تهران به سرمایه گذاران آلمانی و بازاریابی برای سهام این شرکت ها آغاز نمایند. همچنین قادر خواهند بود فعالیت های گسترده ای را در خصوص ارایه خدمات نرم افزاری و انتقال فناوری های مرتبط به بازار ایران انجام دهند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها