عصر خودرو

رئیس هیات مدیره مطرح کرد

نقش‌آفرینی موثر فرابورس ایران در بازار سرمایه و اقتصاد کشور

عصر بازار- رسول سعدی رئیس هیات مدیره فرابورس ایران نیز در آغاز گردهمایی هیات مدیره ادوار فرابورس ایران با عرض خیر مقدم به حضار و میهمانان، از همه افرادی که در شکل‌گیری و اعتلای فرابورس ایران تلاش کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

نقش‌آفرینی موثر فرابورس ایران در بازار سرمایه و اقتصاد کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، وی ادامه داد: امروزه سازمان‌هایی که به دنبال تعالی هستند در گام اول به سراغ فناوری، محصول و بازار نمی‌روند بلکه جذب افراد شایسته و نگهداری از آنها را در اولویت قرار می‌دهند که این مهم با تلاش مدیرعامل سابق و فعلی در فرابورس ایران مورد توجه قرار گرفته است.
    رئیس هیات مدیره فرابورس ایران اضافه کرد: هیچ کس فکر نمی‌کرد که فرابورس ایران طی 7 سال بتواند این نقش را در بازار سرمایه و اقتصاد کشور ایفا کند هرچند نباید فراموش کرد که همواره جا برای تلاش مضاعف وجود دارد و امیدوارم با تجربه و دانشی که در این مجموعه گرد هم آمده بیش از گذشته و با انگیزه بیشتر به تلاش خود ادامه دهیم.
    بر اساس این گزارش، مصطفی امید قائمی مدیرعامل سابق فرابورس ایران در این گردهمایی به نگاه مثبت و حمایت سازمان بورس در دوره گذشته برای راه‌اندازی و در دوره کنونی برای پیشبرد اهداف فرابورس اشاره کرد و گفت: تلاش آقای هامونی برای حفظ و ارتقای جایگاه فرابورس قابل تقدیر است چراکه در سال‌های ابتدای فعالیت یک شرکت رشد به صورت تصاعدی اتفاق می‌افتد اما در سال‌های بعدی نگه داشتن وضعیت مطلوب شرکت کار دشواری است.
    سپس، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران هدف از تشکیل این گردهمایی را تشکر از زحمات اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سابق فرابورس و استفاده از نظرات این افراد در ادامه مسیر فعالیت عنوان کرد.
    وی در ادامه گزارشی از مهمترین فعالیت‌ها و اقدامات فرابورس طی 7 سال گذشته ارائه کرد و به بیان مهمترین برنامه‌های آتی این مجموعه پرداخت.
    همچنین در ادامه این گردهمایی، تعدادی از حضار به بیان نظرات خود درباره نقش فرابورس ایران در بازار سرمایه پرداختند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها