عصر خودرو

بازارهای خاورمیانه در سقوط نسبی

عصر بازار- شاخص های بازارهای خاورمیانه در آخرین ساعات معاملاتی با روند نزولی رو به رو شدند در حالی که اکثر سرمایه گذاران این منطقه نگران افت قیمت نفت هستند.

بازارهای خاورمیانه در سقوط نسبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، افت شاخص تداول عریستان به 0.3 درصد رسید در حال یکه 92 میلیون سهم در این بازار دست به دست شد و نسبت به 30 روز گذشته افت 10 درصدی حجم معاملات در این بازار به ثبت رسید.

    در بازار قطر نیز، افت شاخص بورس این کشور به 1.5 درصد رسید در حالی که بورس های ابوظبی، مسقط و دوبی نیز شاهد افت شاخص های اصلی بودند.

    نبیل فرهات، مدیر شرکت کارگزاری الفجر در این خصوص اظهار داشت:سرمایه گذاران در انتظار پایان سه ماهه اول سال هستند تا شاهد تأثیر کاهش قیمت نفت در بازارها باشند .

    قیمت سهام در 6 کشور حوزه خلیج فارس افت شدیدی را به ثبت رساندند در حالی که تنش های سیاسی به وجود آمده در کشورهای عربی، بیشترین تأثیر را در این روند کاهشی داشتند.

    این در حالی است که، قیمت نفت برنت دریای شمال با پنجمین روز متوالی نزولی رو به رو شد و هر بشکه 33 دلار معامله شد.

    در این بین، قیمت سهامدر این بازارها شاخص DFM بورس دوبی با تغییرات نسبی همراه شد در حالی که بورس کویت افت 1 درصدی داشت، بورس عمان با افت نسبی همراه شد و بورس مصر نیز روند نزولی 1.8 درصدی را از آن خود کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها