عصر خودرو

طی سال مالی ۹۴ رخ داد؛

اختصاص ۷۴ ریال سود به ازای هر سهم "پردیس"

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری پردیس در دوره یکساله ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ ۷۴ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال سود خالص داشت و بر این اساس مبلغ ۷۴ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

اختصاص ۷۴ ریال سود به ازای هر سهم "پردیس"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری پردیس صورت های مالی سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 94 را منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در دوره 12 ماهه یاد شده، مبلغ 93 میلیارد و 181 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری و فروش سرمایه گذاری داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های اداری،عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 53 میلیارد و 753 میلیون ریال محاسبه شد.

    به سود عملیاتی دوره نیز درآمدهای متفرقه افزوده شد و با کسر مالیات از آن سود خالص دوره به مبلغ 74 میلیارد و 457 میلیون ریال دست آمد و بر این اساس مبلغ 74 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 104 میلیارد و 969 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها