عصر خودرو

شنبه ۱۹ دی؛

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی

عصر بازار- در معاملات امروز ‌شنبه ۹۴.۱۰.۱۹ در بازار برق بورس انرژی ۱,۹۴۲ مگاوات برق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مبین سرمایه، میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات بارپایه روزانه نماد‌های معامله شده در بازار برق بورس انرژی) پس از صعود موقت در روز معاملاتی گذشته در معاملات امروز باز هم با نزول مواجه شد و کاهش 1.4 درصدی را به ثبت رساند.

    نمودار میانگین وزنی قیمت:

    همانطور که در نمودار میانگین وزنی قیمت، مشاهده می شود؛ روند صعودی قیمت در روز معاملاتی گذشته پایدار نبوده و نتوانسته از مقاومت 350,000 ریال عبور کند و در معاملات امروز با نزول مواجه شده و با کاهش 5,000 ریالی به زیر 345,000 ریال نفوذ کرده است.
    در معاملات امروز بازار برق بورس انرژی، کاهش مجدد قیمت‌ها منجر به افزایش حجم و ارزش معاملات شد.
    آمار معاملات امروز به تفکیک نماد‌های معاملاتی:

    بررسی روند نماد 13941030 :
    نمودار زیر روند قیمت در نماد بارپایه 13941030 را نشان می‌دهد. همانطور که مشخص است روند نزولی قیمت از ابتدای دوره پایدار بوده و در حال حاضر در انتهای دوره شیب بیشتری به خود گرفته و در محدوده 351,000 ریال قرار گرفته است.
    روند سال گذشته این نماد همانطور که در تصویر مشاهده می شود در طول دوره روندی نزولی بوده و در انتهای دوره با شیبی بسیار ملایم به کار خود ادامه داده و در نهایت در محدوده 368,000 ریال قرار گرفته است.
    در این نماد تا به امروز 1,140 مگاوات برق مورد معامله قرار گرفته است که بیشترین حجم معاملات مربوط به معاملات 09.10.1394 با 430 مگاوات می‌باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها