عصر خودرو

معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

تعیین تکلیف معترضان سبد حمایتی تا پایان بهمن

عصر بازار- معاون سازمان تامین اجتماعی گفت: تکلیف اعتراضات ثبت شده در سامانه‌های این سازمان تا پایان بهمن ماه مشخص و به بیمه شدگان اعلام می شود.

تعیین تکلیف معترضان سبد حمایتی تا پایان بهمن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»م به نقل از مهر، رحیم اردلان گفت: افرادی که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی دولت اعتراض داشتند و در سامانه های #8*142* و #8*1420* اعتراض خود را ثبت کردند تا روز گذشته فرصت داشتند که این مهلت دیگر تمدید نشده است.

    وی گفت: در مجموع حدود 3 میلیون و 100هزار نفر اعتراض خود را در سامانه های اعلام شده ثبت کرده اند که طی یک هفته به اعتراض آنها رسیدگی و اعلام می شود البته رسیدگی به آنها بعد از تعطیلات 22 بهمن آغاز خواهد شد.

    معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی بااشاره به اینکه تعداد زیادی از پیامک ها مربوط به تامین اجتماعی نبوده است،  تاکید کرد: افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی هستند ما به اعتراضشان رسیدگی می کنیم اما سایر مشمولانی که سبد را دریافت نکرده و در سامانه اعتراض خود را ثبت کرده اند که عمدتا مربوط به صندوقهای روستایی و عشایر و یا سایر صندوقهای بیمه ای هستند اسامی آنها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می شود.

    وی گفت: وزارتخانه به اعتراض این افراد رسیدگی خواهد کرد و برای بسته حمایتی آنها تصمیم گیری می کند.

    اردلان با اشاره به اینکه بیمه شدگانی که اعتراضشان به حق بوده، در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، بسته حمایتی به آنها اختصاص پیدا می کند گفت:  البته توزیع بسته حمایتی میان آنها در مرحله بعدی انجام خواهد شد.

    برچسب ها