عصر خودرو

جزییات فروش اینترنتی گوشت در تهران

عصر بازار- مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در حالی جزییات عرضه مجازی گوشت از طریق ارائه کدپستی و تحویل محصولات درب منازل شهروندان را تشریح کرد که از آغاز به کار دو فروشگاه اینترنتی عرضه گوشت با عنوان «یخچال» و «به روزرسان» از روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

جزییات فروش اینترنتی گوشت در تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایران آنلاین، رضا سالمی در این خصوص گفت: به منظور تسهیل در خرید مردم و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در صف های خرید گوشت با قیمت تنظیم بازار این اقدام زیر نظر اتحادیه دامداران در دستور کار قرار گرفته است.

    وی توضیح داد: 2 فروشگاه اینترنتی عرضه گوشت با عنوان «یخچال» و «به روزرسان» براساس کدپستی و سایر مشخصات موردنیاز، گوشت موردنیاز را در منازل به مردم تحویل می دهد.

    به گفته سالمی، شهروندان در سامانه مورد نظر این شرکت ها اطلاعات و درخواست های خود را ثبت می کنند و گوشت موردنیاز را باقیمت مناسب دریافت می کنند.

    مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران قیمت گوشت خریداری شده را دولتی اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو گوشت گرم مخلوط، لاشه و راسته به صورت روزانه اعلام می شود که تمامی قیمت های این 2 فروشگاه مجازی تنظیم بازاری است.

    وی خاطرنشان کرد: گوشت گرم وارداتی نیز به قیمت هر کیلو 40 هزار تومان در میادین میوه و تره بار شهر تهران در حال عرضه است.
    قیمت گوشت ارزان می شود

    مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از کاهش قیمت گوشت از هفته آینده خبر داد و گفت: در هفته های گذشته قیمت گوشت گرم روند افزایشی به خود گرفت که با واردات دام زنده از کشور رومانی این قیمت از هفته آینده کاهش می یابد./ ایرنا

    به گفته وی قرار است 200 هزار راس دام زنده از کشور رومانی وارد کشور شود.

    برچسب ها