عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر صورت های مالی ۹ ماهه پتروشیمی زاگرس

عصر بازار- شرکت پتروشیمی زاگرس در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ چهار هزار و ۶۷۲ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال سود خالص داشت و بر این اساس مبلغ ۱۹۴۷ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

نگاهی بر صورت های مالی ۹ ماهه پتروشیمی زاگرس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پتروشیمی زاگرس صورت های 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در دوره 9 ماهه یاد شده، مبلغ 21 هزار و 493 میلیارد و 14 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به 8 هزار و 983 میلیارد و 918 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های اداری،عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ چهار هزار و 681 میلیارد و 568 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر شد و درآمدهای غیر عملیاتی به آن افزوده شد و سود خالص به مبلغ چهار هزار و 672 میلیارد و 28 میلیون ریال دست آمد و بر این اساس مبلغ 1947 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ پنج هزار و 776 میلیارد و 974 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها