عصر خودرو

طی دوره ۹ماهه؛

«حسینا» به سود ۱۷۵۴ریالی برای هرسهم رسید

عصر بازار- شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه، سود هرسهم را یک هزار و ۷۵۴ریال اعلام کرد.

«حسینا» به سود ۱۷۵۴ریالی برای هرسهم رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه منتهی به 30آذر1397 را منتشر کرد. این شرکت در این دوره با سرمایه 500میلیارد ریالی سود هر سهم را یک هزار و 754ریال اعلام کرد.

    «حسینا» در این دوره سود خالص خود را 876میلیارد ریال و سود عملیاتی را یک هزار و 318میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب با رشد 68 و 90درصدی همراه بوده است. سود انباشته در پایان دوره نیز به 884میلیارد ریال رسیده است.

    این شرکت در 3ماهه منتهی به 29اسفند1397 به دنبال اخذ تسهیلات است که در این زمینه منتظر اعلام نتیجه از طرف سیستم بانکی کشور است. چراکه مبلغ 111میلیارد و 552میلیون ریال در حساب ها کسر شده از مانده تسهیلات مالی طبق استانداردهای ارایه شده توسط سازمان حسابرسی مربوط به سپرده های نقدی نزد بانکهای پرداخت کننده تسهیلات بوده که از اصل آنها کسر شده است.

    از سوی دیگر «حسینا» محوطه کانتینری بندر شهید رجایی را به عنوان طرح توسعه ای در دست اجرا دارد که در آن 760میلیارد و 137میلیون ریال برآورد هزینه شده است اما میزان پیشرفت این طرح در این دوره زیر یک درصد است. پیش از این پیش بینی شده بود این طرح توسعه در 29اسفند1397 به بهره برداری می رسد.

    پروژه محوطه اختصاصی بندر شهید رجایی مورد استفاده شرکت بوده و از محل آن در حال حاضر کسب درآمد می کند. درخصوص طرح توسعه آن باتوجه به شرایط اقتصادی تصمیمی اتخاذ نشده است.

    برچسب ها