عصر خودرو

عمان آماده سرمایه گذاری در چابهار است

عصر بازار- سفیر عمان در جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت و بخش خصوصی کشور عمان آماده سرمایه گذاری در چابهار است.

عمان آماده سرمایه گذاری در چابهار است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، سعود بن احمد خالد البروانی یکشنبه شب در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: افزایش همکاری ‌های تجاری و اقتصادی عمان و ایران می تواند منجر به توسعه روابط این 2 کشور شود.
    وی بیان کرد: چابهار بهترین مرکز ارتباطات و مبادلات تجاری و اقتصادی ایران و عمان است و در آینده می تواند نقش مهمی در توسعه تجارت منطقه ایفا کند.
    سفیر عمان در جمهوری اسلامی ایران ظرفیت های گردشگری، تجاری و اقتصادی چابهار را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: زیرساخت های چابهار در حال آماده شدن است و این نوید دهنده منطقه ای خوب برای سرمایه گذاری است.
    وی ادامه داد: عمان آماده است تا فاز دوم بندر شهید بهشتی و فعال ‌سازی پایانه مسافری بندر شهید کلانتری را به اجرا درآورد.
    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز با تشریح ظرفیت ها و توانمندی های تجاری، اقتصادی و بازرگانی این منطقه اظهار داشت: تمرکز این سازمان بر ارائه خدمات باکیفیت به سرمایه ‌گذاران است تا بتوانیم در معادلات اقتصادی میان ایران و عمان نقش بیشتری داشته باشیم.
    عبدالرحیم کردی افزود: روابط 2 کشور ایران و عمان در توسعه اقتصادی خوب است و منطقه آزاد چابهار آماده مشارکت‌ های بیشتر در سرمایه ‌گذاری‌ های صنعتی و کشاورزی است.
    وی بر عملیاتی شدن مذاکرات و ارتباطات عمان و منطقه آزاد چابهار تاکید کرد.
    به گزارش ایرنا، سفیر عمان در جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه از ظرفیت های تجاری، ترانزیتی و گردشگری بندر، منطقه آزاد و نوار ساحلی چابهار دیدن کردند.

    برچسب ها