عصر خودرو

در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان

بانک صادرات ایران خدمات سامانه اینترنت بانک ویژه اشخاص حقوقی را ارتقا داد

عصر بازار- ​بانک صادرات ایران در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان خدمات قابل ارایه بر روی سامانه BIB را ارتقا داد.

بانک صادرات ایران خدمات سامانه اینترنت بانک ویژه اشخاص حقوقی را ارتقا داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این بانک در جهت تامین نیاز مشتریان ارتقای خدمات نوین را در دستور کار قرار داده و در این راستا نسبت به افزایش سطح کمی و کیفی خدمات اینترنت بانک ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک(BIB )  Business Internet Banking اقدام نمود.

    بر این اساس شخص حقوقی می تواند ضمن معرفی فرد مورد نظر به عنوان" مدیر تراکنش" به بانک این امکان را فراهم نماید که مدیر تراکنش با استفاده از دستگاه رمز یاب مخصوص خودکلیه تراکنش های مالی حساب مورد نظر را از طریق اینترنت بانک تعریف و مدیریت نماید که این عملیات برای صاحبان امضاء قابل دریافت و روئیت است.
    به طوری که هر تراکنش مالی ثبت شده از سوی مدیر تراکنش، پس از ایجاد برای امضاداران تعیین شده توسط وی ارسال می گردد. تعیین امضا کنندگان تراکنش توسط مدیر، مطابق با شرایط برداشت الکترونیکی مشخص شده در هنگام تقاضای عضویت در سامانه صورت می پذیرد. سپس صاحبان امضاء تعیین شده با استفاده از دستگاه رمزیاب مربوط به خود وارد سامانه شده و در بخش " تراکنش های در انتظار" نسبت به تأیید یا رد تراکنش اقدام می نمایند. سامانه با کنترل تأییدهای انجام شده توسط امضاداران، به محض تحقق شرایط تعیین شده توسط مدیر، تراکنش مالی را انجام می دهد. برای حساب های مشترک نیازی به معرفی مدیر تراکنش نبوده و هر یک از شرکاء می توانند بر روی حساب تراکنش مالی تعریف ( ایجاد) نمایند، لیکن فرآیند تأیید تراکنش ایجاد شده توسط شرکاء مشابه حساب های اشخاص حقوقی بوده و انجام تراکنش مزبور منوط به تحقق شرایط برداشت الکترونیکی تعریف شده به هنگام تقاضای عضویت در سامانه می باشد.
    شایان ذکر است در سامانه BIB خدماتی از قبیل: درخواست رمزیاب جدید، فعال سازی شناسه کاربری، خلاصه حساب، مانده حساب، صورتحساب سی گردش آخر، صورتحساب دوره ای، انتقال وجه به حساب خود و سایرین ( مخصوص مدیر تراکنش)، انتقال وجه بین بانکی ساتنا و پایا ( مخصوص مدیر تراکنش)، تراکنش های در انتظار( مخصوص امضا داران حساب)، تأیید رسید انتقال وجه، مدیریت حساب های مقصد شناخته شده و... نیز به مشتریان ارایه می گردد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها