عصر خودرو

آغاز مرحله نخست ثبت نام از متقاضیان دریافت کارت خرید کالا از امروز

عصر بازار- مدیرکل فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی اعلام کرد که مرحله نخست ثبت نام از متقاضیان دریافت کارت اعتباری خرید کالا از امروز(شنبه) کلید خورد.

آغاز مرحله نخست ثبت نام از متقاضیان دریافت کارت خرید کالا از امروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، ناصر حکیمی افزود: در مرحله نخست ثبت نام برای دریافت کارت های اعتباری، زوج های جوان، کارمندان رسمی و پیمانی دستگاه های دولتی و بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش بیمه صندوق بازنشستگی کشوری در اولویت قرار دارند.
    وی افزود: زوج های جوان که در سامانه قرض الحسنه تسهیلات ازدواج بانک مرکزی ثبت نام کرده اند می توانند برای دریافت کارت خرید اعتباری ثبت نام کنند.
    حکیمی خاطرنشان کرد: دریافت این کارت اعتباری هیچ تاثیری در تسهیلات ازدواج زوج های جوان نخواهد داشت و سقف اعتباری هر زوج در این طرح 100 میلیون ریال است.
    وی افزود : کارمندان رسمی و پیمانی دستگاه های دولتی و بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش بیمه صندوق بازنشستگی کشوری که دریافتی ماهانه آنها کمتر از 15 میلیون ریال است نیز می توانند بر ای دریافت کار اعتباری ثبت نام کنند ؛ سقف اعتبار این افراد حداکثر تا چهار برابر دریافتی ماهانه آنهاست.
    بر اساس این گزارش، دولت یازدهم برای خروج از رکود چندی پیش دو راهکار را پیش بینی کرد که بر این اساس، طرح فروش خودرو و صدور کارت های اعتباری از جمله این راهکار ها بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها