عصر خودرو

سهامداران "خاهن" برای دریافت مطالبات خود شماره حساب بدهند

عصر بازار- همزمان با انتشار خبری مبنی بر لزوم ورود جدی متولی بازار سرمایه به موضوع معوقه شدن پرداخت وجوه حاصل از حق تقدم های استفاده نشده سهامداران برخی شرکت ها "خاهن" فراخوان داد.

سهامداران "خاهن" برای دریافت مطالبات خود شماره حساب بدهند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار»، همزمان با انتشار خبری از سوی خبرگزاری فارس که در آن با عنوان «طعم تلخ حق تقدم های استفاده نشده در یک روز به یاد ماندنی» به موضوع عدم پرداخت وجوه حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده از سوی چند شرکت از جمله شرکت آهنگری تراکتور سازی ایران با وجود گذشت ماه‌ها از پایان تاریخ پذیرنویسی اشاره شده بود؛ عصر دیروز 5 شنبه "خاهن" برای تسویه این معوقات فراخوان داد.

    مطابق با آنچه که به سامانه کدال ارسال شده شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از آندسته از سهامدارانی که از حق تقدم های استفاده نشده این شرکت در سال 93 برخوردار بوده‌اند، درخواست کرده که شماره حساب بانکی خود را به این شرکت جهت واریز مبلغ حق تقدم استفاده نشده به حساب آنها از طریق تمبر و یا ایمیل و یا حتی صندوق پستی این شرکت اعلام کنند.

    خبرگزاری فارس با تقدیر از رویکرد متولیان بازار سرمایه برای شنیدن صدای سهامداران و افزایش اعتماد عمومی در این بازار از طریق حذف ناهنجاری‌هایی همچون تعلل شرکت ها در واریز وجوه حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده ، با هدف اشاعه فرهنگ سهامداری در کشور همچنان موضوع پذیره نویسی حق تقدم های خرید سهام جدید شرکت ها در بازار سهام را پیگیری خواهد کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها