عصر خودرو

معاون مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب مطرح کرد

آمادگی تولید نفت بر اساس برنامه مصوب پسا تحریم

عصر بازار- معاون تولید شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب گفت: برنامه ریزی صحیح برای افزایش تولید درحد برنامه مصوب به محض لغو تحریم ها انجام و آمادگی لازم نیز ایجاد شده است.

آمادگی تولید نفت بر اساس برنامه مصوب پسا تحریم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از شانا، سعید کوتی، درباره رکوردگیری انجام شده در این شرکت افزود: رکوردگیری انجام شده در شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب، موفقیت آمیز، ایمن و بدون هیچ حادثه ای انجام شد.
    وی افزود: نتیجه به دست آمده، حاکی از برنامه ریزی صحیح برای آمادگی افزایش تولید در حد برنامه مصوب به محض لغو تحریم ها بود، به نحوی که در این زمینه هیچ جای نگرانی وجود ندارد.
    کوتی گفت: یکی از اهداف رکوردگیری، شناسایی نقاط ضعف و قوت سیستم در امر تولید نفت است که با تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده، نقاط ضعف و قوت شناسایی شدند، به نحوی که امروز همه سیستم ها آماده افزایش تولید در سقف برنامه مصوب هستند.
    وی با بیان اینکه، کیفیت نفت تولیدی شرکت مناطق نفت خیز بهبود یافته است، افزود: دلیل تحقق این امر، اجرا، تکمیل و راه اندازی برخی پروژه های نمک زدایی جدید و توسعه ظرفیت برخی دیگر و همچنین انجام اصلاحیه و فعالیت های کوتاه مدت بوده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها