عصر خودرو

پیش بینی افزایش تولید نفت شیل آمریکا به رکورد ۸.۱۷۹ میلیون بشکه در روز

عصر بازار- اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار می‌رود تولید نفت آمریکا از ۷ ساختار اصلی شیل حدود ۶۳ هزار بشکه در روز در ماه فوریه افزایش یابد و به رکورد ۸.۱۷۹ میلیون بشکه در روز برسد.

پیش بینی افزایش تولید نفت شیل آمریکا به رکورد ۸.۱۷۹ میلیون بشکه در روز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد انتظار می‌رود تولید نفت آمریکا از 7 ساختار اصلی شیل حدود 63 هزار بشکه در روز در ماه فوریه افزایش یابد و به رکورد 8.179 میلیون بشکه در روز برسد .
    بزرگترین تغییر در پیش‌بینی حوضه پرمین تگزاس و نیومکزیکو صورت گرفت. انتظار می‌رود تولید در این منطقه 23 هزار بشکه در روز افزایش یابد و به 3.85 میلیون بشکه در ماه فوریه برسد .
    تولید نفت شیل آمریکا این کشور را به بزرگترین تولید کننده نفت جهان و بالاتر از عربستان و روسیه تبدیل کرده است. کل نفت خام تولید شده به رکورد هفتگی 11.9 میلیون بشکه در روز رسیده است .
    افزایش تولید در پرمین، بزرگترین حوضه نفتی آمریکا و منطقه بکن طی سال گذشته شدت گرفته است .
    افزایش تولید پرمین در ماه فوریه کمترین افزایش پیش بینی شده از ماه مه 2018 است. در ماه مه تولید  کاهش کمی داشت. تولید از این حوضه نفتی اخیراً با کاهش قیمت نفت و پیشی گرفتن تولید از ظرفیت خط لوله، تحت فشار قرار گرفته است و باعث شده این بشکه های نفت در منطقه بمانند .
    در منطقه بکن داکوتای شمالی، افزایش تولید شیل 9000 بشکه در روز  تا رکورد 1.42 میلیون بشکه تخمین زده می شود. در منطقه ایگل فورد انتظار می‌رود تولید 11 هزار بشکه بالا رود و به حدود 1.44 میلیون بشکه در روز برسد که بالاترین تولید ماهانه از ژانویه 2016 خواهد بود .
    در همین حین افزایش تولید گاز طبیعی آمریکا تا رکورد 77.6 میلیارد فوت مکعب در روز در ماه فوریه پیش بینی شده بود که بیش از 0.8 میلیارد فوت مکعب بیشتر از پیش بینی ماه ژانویه و سیزدهمین افزایش پیاپی ماهانه را نشان میدهد .
    تولید گاز در فوریه سال گذشته 64.4 میلیارد فوت مکعب در روز بود .
    اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد تولید گاز در تمام حوضه‌های بزرگ شیل در فوریه افزایش می یابد .
    این اداره اعلام کرد که تولیدکنندگان 1429 چاه حفر کردند و 1211 چاه را هم در بزرگترین حوضه‌های شیل در ماه دسامبر تکمیل کردند و تعداد کل چاه های حفر شده ولی ناتمام را با افزایش 218 چاه به رکورد 8529 رساندند .

    برچسب ها