عصر خودرو

تلاش مضاعف کارگزاری ها برای سجامی کردن مشتریان بازار سرمایه

عصر بازار- با نزدیک شدن به آخرین مهلت ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام)، کارگزاری ها تلاش خود را برای سجامی کردن مشتریان مضاعف کرده و با بهره گیری از ظرفیت های فناوری درصدد پیوستن حداکثری به باشگاه بزرگ مشتریان بازار سرمایه هستند.

تلاش مضاعف کارگزاری ها برای سجامی کردن مشتریان بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سمات، بعد از ثبت نام 50 هزار سهامدار باشگاه مشتریان کارگزاری بانک پاسارگاد در سامانه سجام، دیگر کارگزاری ها نیز نسبت به ثبت نام مشتریان خود در طرح باشگاه مشتریان سامانه سجام اقدام کرده اند. در این راستا کارگزاری بانک کارآفرین با ثبت نام 5 هزار نفر از مشتریان باشگاه مشتریان خود در سامانه سجام و ایجاد مشوق های ویژه به عنوان یک کارگزار فعال مطرح است. همچنین کارگزاری بانک خاورمیانه تاکنون با ثبت نام 4 هزار نفر در رتبه بعدی این فهرست قرار دارند.

    شایان ذکر است کارگزاری صبا تامین، کارگزاری تدبیرگران فردا و کارگزاری بانک صنعت و معدن نیز اقدام به ثبت نام مشتریان خود در طرح  باشگاه مشتریان سامانه سجام کرده اند. البته بسیاری از کارگزاری ها با استفاده از ظرفیت نود ورودی نسبت به سجامی نمودن مشتریان خود اقدام کرده اند که انتظار می رود با نزدیک شدن به دهه مبارک فجر، سیر صعودی پیوستن فعالان بازار سرمایه به این سامانه افزایش یابد.

    برچسب ها