عصر خودرو

بر اساس آخرین مصوبات کمیته درج فرابورس ایران؛

نماد معاملاتی ۲۰ شرکت میان تابلوهای ب و ج بازار پایه جابه‌جا شدند

عصر بازار- بازار پایه در آخرین تغییرات خود شاهد جابه جایی نماد معاملاتی ۲۰ شرکت در تابلوهای ب و ج در این بازار بود که بدین ترتیب نماد ۱۱ شرکت از تابلو ج این بازار به تابلو ب ارتقا یافت و ۹ شرکت نیز از تابلو ب بازار پایه به تابلو پایه ج منتقل شد.

نماد معاملاتی ۲۰ شرکت میان تابلوهای ب و ج بازار پایه جابه‌جا شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس ایران، بر اساس مصوبات کمیته درج فرابورس در تاریخ 30 دی‌ماه 1397 نماد معاملاتی 11 شرکت شامل آذریت، ایران خودرو دیزل، بیمه کارآفرین، تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده، تولید سموم علف‌کش، سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس، سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران، سرمایه‌گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران، سیمان باقران، سیمان لارستان و در نهایت شرکت کشت و صنعت آبشیرین از بازار پایه ج به بازار پایه ب ارتقا یافتند.

    این شرکت‌ها در دوره مالی رسیدگی، معیارهای تابلوی پایه ب را مطابق با دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران و مصوبات کمیته درج کسب کرده‌اند و بدین ترتیب توانستند به بازار پایه ب منتقل شوند.

    در ارزیابی این شرکت‌ها برای جابه‌جایی میان تابلوهای پایه ب و ج، دوره مالی مورد رسیدگی یک دوره یکساله با توجه به سال مالی هر یک از شرکت‌ها در نظر گرفته شده که آخرین روز مدنظر در ارزیابی، ارائه اطلاعات از طریق سامانه کدال در تاریخ 15 دی‌ماه 1397 است. همچنین این شرکت‌ها در سال شمسی منتهی به دوره رسیدگی از ضریب نقدشوندگی بالای 10 درصد برخوردار بوده‌اند و در دوره مالی مورد رسیدگی، مفاد دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس را به تشخیص کمیته درج رعایت کرده‌اند.

    در همین حال 9 شرکت ایتالیران، پلاستیران، خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر، سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال، شیشه قزوین، عمران و توسعه نائین، عمران و سازندگی استان قزوین، کارخانه فارسیت درود و مجتمع مس تکنار به علت آنکه در دوره مالی مورد رسیدگی معیارها و شرایط تداوم حضور در تابلو پایه ب را احراز نکردند، از این تابلو به بازار پایه ج منتقل شدند

    برچسب ها